Wat wordt eigenlijk de gratis game van augustus, is dat al bekend? Overigens heb ik mijn punten ook gevomverteerd naar de nieuwe MS portomennee, en die kan ik inderdaad ook niet gebruiken op xbox.com, aangezien de enige betalingsopties credticard/paypal en points, die dus weg zijn naar die nieuwe shit
maar je kan vanaf je 360 wel gewoon alles kopen de site is nog niet berekend op de beta testers, is ook wel logisch heb btw afgelopen weekend een BF3 servertje gehuurd voor een maand. 2000 MSP werd omgezet naar 23,99 dus ik denk dat nog maar even wat puntenkaarten op ebay ga scoren want dat kan wel uit nu je koopt zo 4200 punten voor onder de 40 euro
Hey, nieuwsredacteur? Vaak genoeg gezeurd over het gebrek aan content op de FP dat ze het je nu maar zelf laten doen?
Nee, 16 augustus pas. Eerst (morgen) Crackdown. Ze beginnen dus met de betere game. Toch weer downloaden. Net als met ACII toch weer leuk om even te spelen.
Crackdown, mijn alle eerste ervaring met next-gen gaming Ik had alle agility orbs gehaald, was namelijk de enige game die ik op dat moment had.
In CD2 transformeerde de voertuigen niet eens! Man, wat een teleurstelling was dat. CD2 was leuk, maar het leek gewoon té veel op de eerste. Meer een expansion, dan een echte sequel. En dan ook nog eens zombies, pfffff
Hmm zowel CD als DR2 nooit gehad..... toch maar wat andere games er af... Iig Fable 3 eraf. speel ik toch nooit meer. Verder maar eens over nadenken!
Precies, en zelfs als je ze nu niet wil gewoon ff aan de downloadwachtrij toevoegen en daarna meteen cancellen. Kan je 'm altijd alsnog downloaden 2 Daarna 1 dus ook geprobeerd maar die was daarna niet echt heel boeiend meer Ook veel stroever in m'n herinnering.