Crackdown is een oldie, maar boeie. We krijgen Dead Rising 2 ook gratis, erg gaaf. Die had ik nog altijd niet gekocht. De gratis games van PS Plus zijn tof....sure...maar das gelijk wellicht het enige echte voordeel van Plus.
Er zitten nog wel wat meer voordeeltjes bij Plus inbegrepen, waaronder regelmatig 10% korting. Gratis games zijn echter het grote voordeel en meer als genoeg reden voor Plus. Heb het nu 2 maanden en de aanschaf al meerdere malen eruit gehaald. Heb zelfs een stuk of 7 Vita titels en nog geeneens een Vita
Enige "nadeel" van gratis en goedkope games is dat bij mij hetzelfde gebeurd als bij Steam. Alle koopjes haal ik en alle gratis games ook maar een jaar later heb ik misschien 1 of 2 games een beetje gespeeld.
''If you're in Germany, however, then you'll be getting some different deals this month. The first of these, which is available from today, is Shadowrun, and it can be downloaded from here. Then from August 16th, Lost Planet 2 will be the next deal. If you're not in Germany, these two games will NOT be free on their respective dates.'' Kan ik dan gewoon een Duitse account maken en ze daar downloaden?
Tijdelijk of niet. Ik heb hem toch echt gratis binnen gehaald en werkt perfect. Ook voordeel van ps plus. Games zoals nba 2k13 gratis spelen (en erg cool vinden), terwijl ik zo'n spel nooit in de winkel zou kopen. En ik heb nu net 2 weken een ps3 en nou al voor meer dan 200 euro aan gratis vette games (met de budgetgaming prijzen)...ook best een voordeel. Toch heb ik ook de afgelopen 7 jaar genoten van mijn xbox 360 (ook al heb ik hem 3 keer moeten vervangen: Red ring)
Nee, ze kijken naar je IP. Dat gaat helaas niet lukken. Wat overigens wel tof is als ze games als Shadowrun gratis maken, dat de community weer beetje terug komt voor die games. Shadowrun was voor mij toch één van de leukste MP games van de xbox 360.
Weer topdeals deze week Gold Exclusive XMen Origins Wolverine € 19,99 -> € 14,99 The Amazing Spider-Man € 39,99 -> € 24,99 X-Men™: Destiny € 19,99 -> € 9,99 Spider-Man™: Dimensions € 19,99 -> € 14,99 Spider-Man™: EoT € 19,99 -> € 14,99 Spidey: Web of Shadows € 19,99 -> € 14,99 X-Men:TheOfficialGame € 19,99 -> € 14,99 Overig: Michael Jackson The Experience € 4,79
Helemaal vergeten om die gold games te downloaden :'). Iemand die de twee linkjes naar xbox.com voor mij wil opzoeken? Krijg je kusje van Lethal, lekkaaa!
Oooooooooooooh, lekkaaah! Tot vandaag kan je Crackdown downloaden: http://www.xbox.com/nl-NL/Live/game-with-gold
Iedereen die nog wat van Rockstar Games nodig heeft, check die sale nu. Heb de Rockstar Pass voor Max Payne voor €4,99 gekocht en toch maar weer Bully: The Scolarship Edition voor €3,74, nooit helemaal uitgespeeld. Zeker een vermakelijke game en aanrader voor die prijs. Verder hebben ze er RDR, LA Noire, Max Payne en Midnight Club met veel content voor al die games. Als ik het goed herinner zijn RDR, LA Noire en MP zelf €10-15 euro ps though, maar mss is de content van de rest wel net zo interessant geprijst als de Rockstar Pass van Max Payne.