Naar 'recent' gaan en op een van je laatst gespeelde games klikken. Hiervandaan heb je de optie om met Y te zoeken naar games. Zoek dan naar de games in het lijstje van Dulle van de vorige pagina. Staat bij mij momenteel allemaal in de download lijst. Ben benieuwd of het werkt. Injustice for niets is wel lekker.
UPDATE Ik heb alles van GTA V qua extra kunnen downloaden voor gratis Dus de avatar hond, parachute, chop etc Gruwelijk!
De Hitman pass is als het goed is al gratis. Het Injustice dlc spul is zeker al gratis, dat zijn namelijk skins die bij de compatibility packs zitten.
Kom er ook nu pas achter hahahah, Op de main account zoeken naar de hond als prop, staat ie nog doodleuk voor 2,85 hahahaah
Injustice game zelf heb ik wel voor nop (getest ook), maar de DLC characters krijg ik niet voor elkaar om via Oman te downloaden
Injustice het spel is idd gratis via een Oman account. Maar de dlc characters zijn ook in de NL store gewoon gratis. Ze horen namelijk bij gratis compatibility updates.
Top, dat wist ik niet. Aangezien ik ze met zoveel % korting zag staan bij DotW ging ik ervanuit dat ze geld waard waren.
Dat zijn andere karakters. Degene in het lijstje van Dulle zijn skins die ook hier gratis zijn. De karakters Scorpion, Zod, Lobo en Batgirl horen bij de season pass. Martian Manhunter is een aparte dlc (samen met Zantana, maar die zit niet bij de aanbiedingen)
Het ging me voornamelijk om de DLC characters, skins in fighting games zijn ook eigenlijk geen geld waard
Ik heb mars: war logs en bloodforge al binnen, nu Injustice aan het downloaden. Hij gaat wel echt poeptraag hoor.
Ik heb dit gedaan.... 1. Don't sign in any profile, go to your system setting, console settings, language and setting, then set it to A-U-S-T-R-I-A and leave it set to it. 2. Then on the home tab(still not sign on any profile), you will see an add with 2 racing cars, click on it. 3. In there, click RB to go to the right. There click the tile "action". 4. While in there, sign in to your Oman account and THEN click on the tile of Arcania. 5. Click download. 6. Wachten totdat download klaar alvorens sign out te doen. ..... En toen begon ie gelijk met downloaden zonder dat ik sign out had gedaan.