1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Deal of The Week & Games with Gold

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 30 dec 2010.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Het is geen exploit, ze staan gewoon gratis te koop.
    Ik hack niks, ik mod niks, ik doe niks speciaals. Ik ga gewoon naar de marketplace en download die gratis zooi.

2. Mister Gouken

Mister Gouken Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me nogal onlogisch dat je hiervoor gebant wordt. Tenzij iemand de algemene voorwaarden ff doorneemt en aantoont dat ik er naast zit.

Het lijkt me vooral ongemakkelijk voor de developers van de desbetreffende games

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het is Microsoft's fout, niet die van de developers. Dus die zullen vast wel een compensatie tegemoet kunnen zien :cool:

4. Mister Gouken

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, ik zeg het verkeerd. Awkward tussen devs en ms. Laten we eerlijk zijn. Het zijn allemaal geen baanbrekende games en hoeveel zullen er nou werkelijk verkocht worden voor de gestelde prijs....

5. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan toch eem vriend van oman op visite hebben?

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4

6. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Idd,

Naast mij zit Prince Abdullah assad-naseem, inshallah-adder mustafa rakeem boula.

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Buiten dat is het volgens mij ook helemaal geen probleem om een buitenlandse account te hebben... Had MS niet zelfs zoiets aangemoedigd voor de mensen die de Xbone willen importeren, maar XBL nog niet officieel werd ondersteund?
    Nee, dit is niet dezelfde situatie, maar het bewijst wel dat MS dat ook niks uitmaakt.

8. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Als ik op X druk bij recent games krijg ik een XBL error code, ook zegt de xdoos dat XBL niet mogelijk is in jou land? Ben ik de enigste? :9

Edit:
    Never mind heb het al gevonden :)

Is trouwens de DLC wel overdraagbaar, net als SR4 die seasonpass en de Injustice characters blijven op 1 account?

Laatst bewerkt: 15 sep 2013
  9. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ah, gelukkig checkte ik dit topic nog even voor het naar bed gaan, alles werkt nog steeds, inclusief Injustice en Arcania, best een lange wachtrij nu :p

Ik las op Neogaf dat die SR4 Season Pass wel overdraagbaar is. Ik heb SR4 nog niet, maar ga hem wel na GTA V en FIFA halen, dus ik heb de Season pass maar gedownload, werkt hij niet, jammer dan, werkt hij wel, dan is het mooi meegenomen.

10. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Injustice is toch alleen maar de DLC ervan of ook de hele game?

11. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Ik heb de hele game gratis kunnen downloaden

Verstuurd van mijn GT-I9505 met Tapatalk

12. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    De DLC is via de eerder beschreven manier te verkrijgen (Schijnt sowieso gratis te zijn), maar voor de full game moet je deze instructies opvolgen (als je al een Oman account hebt)

13. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Het is nog niet duidelijk of het de daadwerkelijke reden is, maar er is dus een account verbannen van een gaffer: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=677769&page=6

Zou zuur zijn als ik mijn account kwijt zou raken voor 2 lousy arcade games. zou de next gen keuze een stuk makkelijker maken. Ik heb nu een one in de pre-order, maar als ik dit account zou verliezen zou ik zonder twijfelen overstappen.

Laatst bewerkt: 16 sep 2013
  14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Hm, nog maar niet spelen dus.. :+

15. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Is toch logisch? In feite jat je games van Xbox marketplace. Door een exploit kan je het " Gratis " met gevolgen downloaden. Waarvoor je inpreciepe voor moet betalen en dit straft Microsoft af.

16. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Is inmiddels wel overduidelijk geworden dat die gast gebanned is door een seasonpass actief te delen met zijn broer's account/xbox.

Het zal me overigens niet eens zoveel verbazen als MS dit allemaal wel best vind, ipv al deze games standaard voor een langere tijd gratis aanbieden op deze manier, zodat het zich 'alleen' verspreid onder de meer dedicated games die op fora zitten en er actiever mee bezig zijn, die gemiddeld gezien ook meer games kopen, etc.

Het gaat immers ook niet om regelrechte toppers (nou ja, Injustice misschien) en ookal zijn er veel die ervan profiteren, het is niet de hele wereldbevolking die hier nu gebruik van maakt.

Ik vind het overigens wel best, ik zie deze games als een compensatie voor al jaren MS klant te zijn. Van het uitstellen van de NL release van de One tot aan het feit dat ze er donderdag bijna een dag over deden om Marketplace weer in orde te krijgen voordat ik Netflix kon downloaden terwijl je wel betaald voor gold en dus deze service. Als je als trouwe klant af en toe gebruik mag maken van deze glitches zonder gebanned te worden, dan blijf ik wel tegen Microsoft kunnen. Mocht ik gebanned worden, boeit het me nog niet veel, dan word het sowieso nooit een Xbox One meer voor mij plus alle games, accesoires en subscripties die ik bij hun afneem :p

Maar goed, zo kijk ik er dan weer tegenaan en zit zelf in een positie dat het mij niet eens zo gek veel uitmaakt. Bovendien zouden ze het gigantisch druk krijgen om te bannen, ook al na avonturen op de Marketplace in oa Hongarije en Costa Rica :+

Als ze dus massaal gaan bannen om een eigen fout, kunnen ze het ongetwijfeld terug verwachten. Een aanzienlijk deel van die banned leden zullen dus voor de PS4 gaan, dat is op deze schaal best voelbaar, plus dat ze in dat geval niet gek op moeten kijken van Anonymous-achtige aanvallen, wat de schade nog meer gaat vergroten. Zou dus heel erg dom zijn.

Laatst bewerkt: 16 sep 2013
  17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Niet in trappen. Dat geneuzel hoor je iedere keer rond de tijd dat er iets aan de hand is.
    Dan is het omdat je games niet vroeger dan de release mag spelen (omg, ik heb Halo 4 te vroeg gespeeld en ben gebanned!). Dan is het door het downloaden van games.

En achteraf blijkt altijd dat die persoon voor heel iets anders is gebanned. Ergens is het lachwekkend.
    Nogmaals, je jat niks, er is geen exploit. Die games staan gratis op de MP door MS. Ik hoef er niet voor te modden, hacken of wat dan ook. Het zal mij me aan mijn reet roesten waarom het gratis is, maar het is gratis. Klaar. Niet mijn probleem, maar dat van MS. Ze gaan je er niet voor bannen, hebben ze nog nooit gedaan, en zullen ze ook niet gaan doen.

edit: Vandaag is het de 16e! Moar gratis gamesss! :+

edit2: ohja, R6V...
    http://marketplace.xbox.com/nl-nl/Product/TCs-RainbowSix-Vegas/66acd000-77fe-1000-9115-d802555307d6

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    MS kan de klant nooit aanrekenen dat ze gebruik maken van een fout in de marketplace

zolang jij niets illegaals doet word je niet gebanned. punt.

19. Mister Gouken

Leuk Bevonden:
    0
    Exploit is een veel te breed woord in dit geval. Daarom de misverstanden.

Jatten = Stelen = Diefstal = Uit het ene vermogen naar het andere vermogen.
    Is het 'uit' het andere vermogen? Nee. In ergste geval verduistering, maar dan moet MS aantonen dat je moedwillig de boel besodemietert. Daarnaast is er ook nog de discussie of digitale content wel echt een 'bezit' kan zijn. Dus, of dat zwaard in Diablo 3 echt van jouw is zoals bijvoorbeeld je tv of auto dat is. Zo is dat ook met die GBs op je HDD.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik besodemieter niks. Ik maak gebruik van een mooie aanbieding. :cool:
    Ik blijf erbij dat die woorden als diefstal, jatten, exploits etc hier niks te zoeken hebben. Het is gewoon gebruik maken van een heel mooie aanbieding. Als dat diefstal is had iedereen al lang achter de tralies moeten zitten. :+

Ik neem aan dat de mensen die roepen dat je hier een ban voor krijgt omdat het een exploit oid is ook niet bij Bol mee zitten te bestellen als daar een fout op de site staat?

Deel Deze Pagina