Mensen krijgen een gratis game die net uit is maar zijn te beroerd om 1 of 2 pagina's terug te klikken voor de uitleg..
Doen we ook, maar dan moet je inloggen op live en vraagt hij of je dubbele verificatie aan wil zetten..etc.Vervolgens staat er dat in deze regio xboxlive niet aanwezig is..
Wie het nog wil proberen mag via mijn bosnië account rayman downloaden via 'download history' PM me maar als je het wilt proberen
Maat van mij heeft dat ook met mijn account gedaan. Werkte ook gewoon. Dus dat is inderdaad een tweede optie.
Bij de Oman games heeft iemand anders het ook via de mijn account gedaan. Dus waarschijnlijk werkt dit ook wel. Daz en UpinSmoke veel geluk ermee
Geestig altijd die grote waffels op het lekkere veilige internet. Ik had niet 123 door wat de exacte procedure was..Mea culpa..
Ik wou eigenlijk naar je toe komen om het je midden in je bek te zeggen. Enne.... koop een spiegel ofzo
ik kon rayman downloaden maar kon t spel niet openen, ook niet als ik met je account was ingesigned... tough luck thnx anyway!
Gedownload via de xbox website? Want als ik op zijn account op mijn Xbox inlog kan ik niet eens op Xbox Live.