Wat wordt er nou precies verstaan onder account sharing? Wat er net gebeurde via het forum? Account uitwisselen onderling om op deze manier de game te downloaden op de Xbox? En hoe komt MS er dan achter welk account ze dan moeten bannen? Want 1 vriend heeft mijn Bosnie account gebruikt om de game ook te downloaden toen hij nog gratis was. Is dit dan foute boel?
Shit! Straks ben ik mn bosnian account kwijt.... Lekker spannend. Dat hele ban-verhaal is om 13-jarigen nog eenmaal nachtmerries te bezorgen. Meer niet
Het gaat me niet om m'n Bosnische account, maar meer om mijn eigen account Of evt. een console ban. Ik verwacht ook niet dat dit zal gebeuren, maar ben meer geinteresseerd hoe zoiets wordt afgehandeld bij MS.
Zo te zien is de thread titel @ Neogaf aangepast. Nu is het "I pirated 360 games and MS banned me, what the hell?" Dus. Zie je nou!
Rayman Legends?! Het vervolg op het beste spel van 2011 gratis te downloaden? Whuuuut. Maarre, is ie nog steeds gratis te downloaden of ben ik al te laat?
Ach ja, waarschijnlijk kunnen ze de verkopen goed gebruiken en ik vond Origins geweldig dus geef mijn geld er zonder moeite aan uit. Rayman Origins verkocht ook niet zo goed toch? Release tegelijk met GTA V zal ook niet heel slim geweest zijn. En de zoveelste Call of Duty gaat als warme broodjes over de toonbank, ergerlijk. Eerst maar eens de backlog verkleinen en wachten totdat ie rond de €20 kost.
Banjo Kazooie Nuts & Bolts gratis... als je een Zuid-Afrikaans gold account hebt http://marketplace.xbox.com/en-ZA/P...acd000-77fe-1000-9115-d8024d5307ed?noSplash=1
Hmm, ff gekeken of ik mijn eigen account op zuid-afrika kon zetten. Maar dat kan maar een keer in de 3 maanden veranderd worden.
Nou, mijn laatste paar accounts iig niet meer. Weet niet meer zeker wat de voorwaarde was, of dat je er iets speciaals voor moest doen. Probeer het maar en laat het ons weten! Nope.
Er zijn blijkbaar een paar mensen wakker geworden: http://www.gamepodunk.com/_/industry-news/microsoft/recent-free-game-soiree-results-in-xbox-live-and-console-bans-r3400 Ben benieuwd...
Haha, doei Dulle... You may want to hold your horses before rushing over to those marketplaces trying to score some free games.Why?First, most of these holes have already been plugged. Second, the Live Enforcement Team appears to be systematically going through many accounts created or migrated to these regions and banning the accounts forMarketplace Theft.The Live Enforcement team notes that it is violating their Code of Conduct and are subject to permanent bans according to the Terms of Services.