1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Deal of The Week & Games with Gold

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 30 dec 2010.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    We zullen zien. ;)

2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Daar gaan je jaren van inspanning en wel betaalde games. :p Maar ja, voor hetzelfde geldt is het weer bangmakerij...

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Wel mooi dat er maar 5 mensen op neogaf het over bans hebben, en dan ook nog eens van een "vriend" van ze. Je zou toch verwachten dat meteen half neogaf en xbw geband zou zijn? :+

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik gok dat het bangmakerij is, zoals altijd. Maar als ik wel een ban krijg kom ik het jullie als eerste vertellen. :+
    Microsoft moet een brave klant als mij gewoon niet bannen. :cool: Ik heb zoveel geld aan hun uitgegeven in de loop der jaren dat het idioot zou zijn om me te bannen om hun eigen fout. :p

Hm, hoeveel mensen hier op XBW zouden dan een ban gaan krijgen... Zou je opeens erg veel boze mensen hebben, haha.

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
  6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik moet trouwens nog die Rayman binnen halen, 's kijken of dat nog werkt. :cool:

7. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat ban gebeuren is wel heel triest zeg, andere straffen voor jouw fout :emo:

Niet dat ik geloof dat er echt veel van komt, met name bangmakerij denk ik.

8. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Uhmm een fout ??

Kijk eens in de voorwaarden die je hebt gekregen toen je dat xbox live account aanmaakte .. . Je mag alleen een account aanmaken in de regio waar je in woont/werkt.

Ik heb zelf ook die fout gemaakt dus mijn games zijn dalijk ook niks meer waard

Het regent meldingen over het bannen op cheapassgamer/hotukdeals/neogaf/neowin en tal van andere websites.

http://stevivor.com/2013/09/microsoft-appears-banning-consoles-accessed-free-content-regions/

Laatst bewerkt: 28 sep 2013
  9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Behalve hier.
    Apart. :+

10. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Xboxworld is niet zo groot als neogaf :+

Maar we zien het wel, anders heb ik nog wel 138 games op steam staan via de humble bundle .. elke week koop ik ze en speel ik ze niet ...

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nee, maar toch. XBW is ook niet klein en genoeg mensen hebben het gedaan. :p

Wel apart dat Microsoft niet gewoon met een statement komt. Ze zijn ook niet blind en zullen zien hoeveel er momenteel over gepraat wordt. Zeg gewoon of er bans zijn/komen of niet. 8)

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Het zijn wel de meest betrouwbare websites die het posten. :+

13. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ergens heb ik wel gelezen dat microsoft hier harder tegen op ga treden. Ben niet op de pc dus kan hem niet zo snel vinden.

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wat ze in de eerste plaats moeten doen is harder optreden tegen de werknemers van hunzelf die steeds opnieuw gratis games aanbieden terwijl dat niet de bedoeling is. :+

15. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het is gratis in die regio, niet in de rest van de wereld :)

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het hoort hoe dan ook niet gratis te zijn. ;) Als dat niet was gebeurd hadden mensen niet al die accounts zitten aanmaken om die zooi te downloaden. De bron van de fout ligt bij MS, niet bij ons.

17. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zou echt een goede marketingstunt zijn om nu mensen te bannen.

18. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Even verderop in het artikel staat dit:

The reluctance to step forward is understandable for many of the existing cases because the consoles and the foreign accounts are banned, but the owner's primary Gamertag appears to remain intact for the time being.

19. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dus mocht je gebanned worden hoef je alleen maar een nieuwe 360 te kopen en je kan weer verder met je primary Gamertag. Ze zijn gelukkig mild.

20. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Nouja alleen maar, die dingen zijn nog steeds 200 euro, en dat voor een simpele game als rayman Legends :mad:

Ik zit net op http://forums.xbox.com/xbox_forums/xbox_support/f/2366.aspx te kijken naar mensen die vragen hebben over console bans, en als je naar de laatste 5 games van die mensen die gebanned zijn kijkt, zit daar heel vaak Injustice, Arcania, Dark of Rayman tussen..

Deel Deze Pagina