1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Deal of The Week & Games with Gold

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 30 dec 2010.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Verdien je sowieso een ban. :+

2. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb alles behalve Rayman gedownload, had ik al op mijn PC gespeeld :+ heb nog niks gespeeld, ben benieuwd.

3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    F#%k me!

Shiiiiiiiit, balen Oldskool! Dat worden een paar spannende dagen :lol:

Bant ie me of bant ie me niet? Gamertag of consoleban? En kan je dan nog wat met de console of niet? 8)

Ik heb werkelijk alles wat ook maar gratis is, gedownload tot aan avatar spul voor gta v.

Laatst bewerkt: 30 sep 2013
  4. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Voor beide geldt: Niet meer online kunnen.

5. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ah okay, thx. Mocht ik een ban krijgen dan is dat wel k#t ja... :lol:

Heb nog live tot eind 2014 en best wat arcadegames. Echter nooit aan accountshare gedaan.

6. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ik heb alleen Sherlock Holmes in download gezet en GTA V avatar stuff gedownload wat ik niet kan gebruiken. Als ik een ban krijg gooi ik mijn X360 naar beneden en neem het op. GTA V op PS3 kopen en doei X360. :+

7. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Van wat ik gister gelezen heb loop je meer kans dat je gamertag gebanned wordt wanneer je games geshared hebt. Dus wanneer je op een andere console aan gamertag recovery hebt gedaan en daar die games gespeeld hebt. En ja, dat staat haaks op waar microsoft een paar jaar geleden nog reklame voor maakte: "Ga bij een vriend langs en speel daar je games". Met de laatste dashboard update waarin gezegd werd dat de xbox voorbereidt werd op de Xbox one ging het niet over features of uiterlijk maar puur om de nieuwe regels. Je mag aan account recovery doen maar dan moet je hem op je oude xbox verwijderen.

8. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Vereeuwigd :+ door het te quoten....

Logde zojuist in op xbox.com, zie ik een fokking "1" bij berichten staan. Ik voel gelijk mijn hart sneller kloppen, mijn adem verzwaart, transpiratie begin ik lichtelijk te voelen op mijn voorhoofd. Ik neem een slok bier, twijfelend of ik mijn vinger op "berichten" druk, neem ik nog een grote slok en druk met tegenzin op de knop......

Heel even staat de wereld stil en zie ik in bullettime een zweetdruppel mijn voorhoofd verlaten om vervolgens na 10 seconden pas mijn hand te bereiken totdat ik lichtelijk in de hoek van mijn oog de pijnlijke woorden zie.....

.

.

.

1 vriendenverzoek binnen _O_

9. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Als ik een ban krijg cancel ik alles wat met de Xbox One te maken heeft :)

10. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    En het was nog Recka ook zeker... :lol:

11. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Huh ?

Gamertag blijft toch intact of kun je die niet meer gebruiken voor bv. een nieuwe xbox of xbox one?

Edit: OF bedoel je 1. Console ban -> kun je niet meer online 2. account banned -> kunt niet meer online

http://www.xbox.com/en-US/consoleban

12. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Gelukkig speel ik al ruim 2 jaar niet meer echt op mijn 360 :+. Zou wel zonde zijn natuurlijk.

13. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Als het mij zou gebeuren annuleer ik ook de XB One en stap over naar PS4.

Echt een kloten streek van Microsoft, zo hou je dus geen klanten.

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Net m'n Xbox aangeslingerd en....

Gelukkig geen ban. Had wel dat account van iemand hier op m'n Xbox staan maar geen Rayman gedownload. Gelijk nu al m'n internationale accounts van m'n HDD geflikkerd.

15. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb ook nog niks, maar begin nu wel een beetje te vrezen. Na de hoeveelheid geld dat ik in dit apparaat heb gestoken (Over de 350 games gekocht waaronder verschillende Limited, Special en Collectors editions, 2 Xboxen, accessoires, Xbox LIVE..) zit er eigenlijk niet echt op te wachten om een ban te krijgen vanwege 1 zo'n stom foutje. Het belangrijkste vind ik dat m'n account maar intact blijft. Console ban maakt me dan op zich niet eens zoveel uit, maar m'n account toch echt wel. :/

Ik had wel vrij snel na het downloaden van Rayman Legends gelijk m'n buitenlandse account al verwijderd (Het hotmail adres tenminste). Sinds begin dit weekend heb ik ook mijn buitenlandse account en Rayman van m'n HDD afgedonderd. Weet niet of dit zin zal hebben, maar ik hou liever een low profile dan alsnog het risico lopen gebanned te worden omdat ik toevallig die meuk nog op m'n HDD heb staan. Ik verwacht ook niet dat dit zal helpen, maar het interesseert me niet.

Laatst bewerkt: 1 okt 2013
  16. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Jullie krijgen allemaal een ban, maar weten het nog niet! :p

17. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    Ben benieuwd of er nog meer gevallen komen, ik hoop t natuurlijk niet.
    Ik ga ze wel even bellen. Ben ook geen slechte klant zegmaar. Zal ze ook even duidelijk maken dat dit marketingtechnisch niet zo'n slim plan is vlak voor de nieuwe consoles haha

Ik ga kijken of ze er in trappen dat t beide mijn consoles zijn :')

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.724
    Account sharing, alweer. Het valt me op dat bij de bans die ik tot nu toe gezien heb altijd account sharing in het spel was.

Wel kut voor je, trouwens. :mad:

Geen idee if legit, maar hier lijkt het wel op.

19. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Whoops. Heb ik ook gedaan

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dat is mijn hoop. Ik ben wel naar mijn 2e 360 gelopen, maar ik heb het via USB stick gedaan. :p En het is niet alsof ik dezelfde games nog eens gedownload heb ('sharen'), maar ik heb unieke games gedownload die ik op specifiek die 360 nodig had.

Zometeen eens mijn 360 aanslingeren om te zien hoe het met hem gaat.

Ik heb een Core
    Ik heb een Elite
    Ik heb een Slim
    Ik heb 300+ games gespeeld
    Overal voor betaald
    Doe niks verkeerd. Ben er zelfs trots op dat ik nog nooit in een online match ben gequit zolang ik al online speel. Zó een aardig knulletje ben ik dus!
    Al jaren buitenlandse accounts. Wat MS accepteert. Op sommige content zetten ze gewoon een regio lock, als ze echt niet willen dat je het downloadt.
    Ik ben de doelgroep en een potentiele klant voor de Xbone.

Wat denkt MS? Bannen die handel!

2005-2010: Hoera voor MS, jullie houden van de hardcore gamer
    2010-2012: wtf, stop eens met Kinect en apps! Waar zijn opeens alle games gebleven?
    2013: Go Home Microsoft, you're drunk. De een na de andere idiote PR fout.

Deel Deze Pagina