Goed nieuws voor mensen die gold hebben, Je kreeg eerst 2 gratis game sper maand tot december, Nu gaat dit gewoon door dus ook in 2014 enz.
Omdat EA/Ubisoft een deal heeft met Sony ? Daar hebben zij die 2 games weggegeven. Wij krijgen weer andere games. BF3 is wel uit 2011
FIFA, NBA, MADDEN en Tiger Woods 06 Ik snap dat ze graag spellen uit 2005 geven, maar dit zou gewoon niet kunnen
Dat vermoedde ik al wel, hoewel het me niet zou verbazen als we bijv. King Kong gratis zouden krijgen
Ook al is ie vet, het zou natuurlijk een pure aanfluiting zijn (al helemaal als je het vergelijkt met PS Plus). Dan kan het spel wel leuk zijn, het kwam verdomme uit in 2005.
Weet niet of dit een betrouwbare bron is volgens mij niet: http://www.gamefaqs.com/boards/927749-xbox-360/67536872
Ik ging er ook niet van uit, Maar het zou wel rampzalig zijn als ze weer oude games doen, Ik ben er wel tevreden mee maar het grote publiek niet.
Dus ver is het iedere keer een normale game en de andere helft van de maand een arcade game dus die eerste is al fout.