Vergeet niet om even het high resolution pack te downloaden. Zit er niet standaard bij, moet je apart downloaden, maar is wel gratis.
Klopt. Maar de game doet er wel vermelding van wanneer je hem opstart, net als de Japanse stemmen pack. Maar grafisch blijft de game alles behalve denderend, vaak ronduit lelijk gewoon. In caves met een lantern kan het er nog wel mee door...maar buiten...omfg. Maar hij is wel leuk om te spelen, dat absoluut.
Ik probeerde gister ook GoW te downloaden, maar kreeg de volgende melding. "Sorry, Something went wrong. This isnt available for your region or the file is corrupted or we dont recognize the format. code: 80150017" Iemand een idee? Had dit laatst ook al met Halo 3. Komt dit misschien omdat ik een US account heb?
Blood Dragon aangeschaft. Had net trial even gespeeld en was wel vermakelijk, alleen jammer dat de teksten in het Nederlands zijn, gare vertalingen ook altijd. Geld van MS account kon ik nu zowaar wel gebruiken, dus maar klein beetje via Paypal.
Als al een tijdje zo omdat ze bezig zijn met de site te updaten. Waar ze schijnbaar nu al bijna een half jaar mee bezig zijn. De hele xbox site werkt trouwens nog geen meter bij mij als je iets googled waar je naar xbox wordt verwezen krijg je altijd oops we moved this page error.
Ah, vandaar. Ik dacht al, maar het is wel slecht geregeld zo zeg. Als je dan niet thuis bent en er is een goede deal kan je het niet eens via de site aanschaffen! @[2K]: Even je locale aanpassen?
Oh man die deals zijn wel vet nu zeg. Nog geen 5 euro voor Battleblock Theater en iets van 3 euro nog wat voor FC3 Blood Dragon. Daarnaast toppers als RDR, LA Noire, Rayman Origins, The Witcher 2 en Dark Souls erg goedkoop allemaal. Vrijwel hetzelfde in euro Red Dead Redemption: $7.49 Far Cry 3: Blood Dragon: $3.74 Dark Souls: $4.99 Witcher 2: $7.49 Battleblock Theater: $4.94 Rayman Origins: $9.99 LA Noire: $7.49 Fast and Furious Showdown: $9.99 Men in Black: Alien Crisis: $9.99
Nee kutspel Hmmm ik zit te twijfelen voor FC3 BD en The witcher Probleem is dat ik al cave en dishonered laatst had gekocht. FC3 heb ik zelfs nog niet uitgespeeld