Hmm, weet het niet.. is voor het eerst dat ik oblivion addons afgeprijsd zie, maar aan de andere kant komt er volgende maand ook een nieuwe Oblivion editie die alle addons ook heeft.. What to do...
Bethesda Blowout Normal Price DOTW Price Save Fallout 3: Mothership Zeta 800 400 50% Fallout 3: Broken Steel 800 400 50% Fallout 3 Operation: Anchorage 800 400 50% The Elder Scrolls IV: Horse Armor Pack 200 100 50% The Elder Scrolls IV: Knights of the Nine 800 400 50% The Elder Scrolls IV: Oblivion Shivering Isles 2400 1200 50% Vault 101 suit (male/female) 240 120 50% Vault boy head (male/female) 160 80 50% Jammer, zit niks bij deze week.
Wat een verschrikkelijke kutaanbiedingen weer. Welke idioten kopen die DLC-meuk eigenlijk? Wacht gewoon op de GOTY-versie van zulke games. Oblivion GOTY heb ik destijds voor 12-13 euro ofzo gekocht, en Fallout 3 GOTY voor 20 euro ofzo.
Je betaalt alleen maar meer geld terwijl een tijd(je) later een versie met alle DLC komt. Je moet dan wel wachten, maar ondertussen zijn er toch genoeg andere games om je mee te vermaken? Over welke editie heb je het dan? Want er is allang een GOTY editie, maar dat weet jij vast ook wel.
Voor Modern Warfare 2 is er nog geen game of the year editie uitgekomen Voor Halo Reach ook nog niet, terwijl ik toch al 50 uur in de 2 uitbreidingen heb doorgebracht Ik was benieuwd hoe fallout new vegas verder ging en nu ga ik opnieuw beginnen met Fallout 3 omdat alle DLC in de aanbieding is \o/
^Goty ftw. Fallout 3 GOTY voor 15 euro @ zavvi. Heb je alles in 1x cheaper. Oblivion komt binnenkort een 5th aniversary editie met alle DLC erbij, daarom nu ook deze aanbieding om nog even snel te cashen. Nee als je slim bent ga je gewoon voor 90% van de games voor een GOTY versie. Je betaald je scheel aan DLC bij sommige games. Dragon Age En voor Fallout NV is al een GoTy aangekondigd terwijl er nog maar 2 Dlc's zijn. Wacht ik dus mooi op, zijn hopelijk de meeste bugs er ook wat uitgehaald.
Bij mij varieert het een beetje, bij games als GTA IV heb ik de DLC gewoon gelijk gekocht, want ik had de game zelf tegen die tijd al uitgespeeld. Ik was met Fallout 3 nog volop bezig toen al die DLCs kwamen en dus heb ik toen ook niks gedownload.Op een gegeven moment waren ze allemaal voor een spotprijsje op XBL en toen heb ik toegeslagen. Shivering Isles en Knights of the nine for Oblivion gewoon geinstalleerd vanaf disc, te leen van een vriend. Maar als ik de desbetreffende game nog niet heb uitgespeeld ga ik er ook gewoon DLC voor halen...tenzij het dus extreem goedkoop is. Alan Wake bijjvoorbeeld, nog altijd niet uitgespeeld maar vorig jaar wel de DLC gekocht op XBL, die was toen supercheap.
Grave zei het al, maar voor de volledigheid: Het lijkt erop dat er in juni een nieuwe versie van The Elder Scrolls IV: Oblivion uitkomt, een 5th Anniversary Edition. Website Nitrobeard zegt dit te hebben vernomen van uitgever Bethesda Softworks. Verschillende webshops, waaronder Overstock.com en Amazon.com, vermelden de game ook. Deze nieuwe editie verschijnt naar verluidt in de Verenigde Staten op 28 juni voor PC, PlayStation 3 en Xbox 360. Het pakket bevat The Elder Scrolls IV: Oblivion - Game of the Year Edition, wat de originele game is met twee uitbreidingspakketten. Daarnaast bevat de nieuwe editie content uit de Collector's Edition: een landkaart en een Making Of-dvd met een trailer van The Elder Scrolls V: Skyrim toegevoegd. Tot slot bevat het pakket nog een coupon waarmee consumenten tien dollar korting krijgen op Skyrim. De game wordt geleverd in een steelcase met plastic slipcover. Volgens Nitrobeard worden er niet meer dan tweehonderdduizend exemplaren van deze editie geproduceerd. Bethesda Nederland kon het bericht bevestigen noch ontkennen. http://www.gamer.nl/nieuws/71571/oblivion-krijgt-waarschijnlijk-5th-anniversary-edition Ben bang dat ie 65 euro zal zijn, aangezien er 'maar' 200.000 exemplaren van verkocht worden.. Wanneer ie nou 30 zou zijn zou ik hem blind kopen, ook al heb ik al 2 examplaren
Alan Wake is ook nog geen GOTY van beschikbaar. Hopelijk komt deze ook nog eens in de Deal of the week
Tijdje terug daar de DLC van gehaald toen ie met 70% korting oid was. Moet em alleen nog weer es spelen Ze moeten alleen beetje meer variatie doen in de aanbiedingen want Fallout 3 DLC is langzamerhand ook al 10x in de aanbieding geweest, zo niet meer. Terwijl er nog genoeg games zijn waarvan de dlc nog nooit in de aanbieding is geweest. Kleine titels met dlc mogen ook wel eens in de aanbieding komen, niet steeds weer de dlc van de grote titels voor de tigtste keer