Heb je je paypal meteen aan je bank gekoppeld? Dat is niet slim. ^" Je kan beter zelf handmatig geld overschrijven naar je paypal rekening. Bijvoorbeeld 25 euro,- Als het op is, is het ook echt op. Dan kunnen hackers niks met je paypal. Want een bank wordt niet één 2 3 gehackt gelukkig.
Volgens mij heeft paypal wel wat hoor. Daar is het echt te groot voor om niet iets van garantie te bieden.
Oh, je krijgt het geld wel weer terug maar het is een behoorlijk gedoe wat je natuurlijk niet wil. Mijn account was uiteindelijk 3 weken geblokkeerd en daarna was alles in orde. Maar ket PayPal of CC moet je contact zoeken met de desbetreffende zaken geloof ik.
Dat denk ik ook wel, maar toch. Ik ga er van de week wel even achteraan. Effe kijken wat Paypal precies doet enzo. Op zich geen enkele moeite om van mijn bank geld over te maken naar Paypal. Moet alleen effe kijken hoe dat allemaal werkt. Daar heb ik een rekening nummer voor nodig, geen idee welke dat op Paypal is. Maar dat komt wel goed. Moet het er alleen niet bij laten zitten.
Ik ben ook een keer gehackt door zo'n kansloos FIFA figuur. Al mijn punten destijds opgemaakt (3000 ofzo) en nog 50 euro van mijn paypal account gehaald. Gelukkig kon ik dat tweede wel terugkrijgen Mijn wachtwoord was nou ook niet bepaald lastig Nu heb ik een veel moeilijker wachtwoord.
PayPal heb ik ook niet meer gekoppeld, want het wordt direct afgeschreven van m'n bank en dat is dan niet grappig, brakke kut servers van EA! Maar het is wel heel lame dat je sinds de update altijd thuis moet zijn om deals te scoren. Ik ga echt niet met m'n CC betalen als ik genoeg punten/saldo heb staan.
Denk het wel. Maar ik denk wel dat ik wacht. De andere episodes zijn er nog lang niet en tegen de tijd dat ze er allemaal zijn, zal die season pass vast weer in de sale zijn.
Ja toch? Ik bedoel nu betaal je 10 euro voor nog niets eigenlijk. God knows wanneer alle episodes komen. Ik wacht liever nog even af wat voor daily deals we gaan krijgen nog. Daarnaast heb ik nogal wat games gehaald al van de week. Het is een aardige game met een paar toffe stukken erin. Hij wordt alleen nogal more of the same na een tijdje, maar als hij 5 euro kost ofzo...doen.
Thanks. Heb nu iig eerst ff Brothers gekocht, die beoordelingen zijn een stuk positiever. Maybe koop ik dan I Am Alive later ook nog.
Brothers is een geniale game wel een hele lastige besturing, ik raak maar niet gewend eraan en loop tegen alles op, maar wel echt leuk gedaan.
Net ook maar Brothers binnengehaald en het eerste halfuurtje gespeeld. Wel cool tot nu toe, en die besturing fuckt echt met je brein