Daarnaast is tie ook asociaal. Hij sluit een deal met me en na 3 weken en 2 smoezen verder weet ik nog niets. Dit soort lui siert het forum niet. Maar goed, de dagdeal van zaterdag is nog niet bekend geloof ik. Althans, nog niets op major nelson's blog...
Nee maar daarom moet je ook hier kijken http://xbldb.com/current-deals Ben daarna effe naar Xbox.com gegaan en dan zie je de bedragen in euro. Trials HD - 2,37 Trials Evolution - 4,74 Trials Evolution Origin of pain - 1,58 Rayman Legends - 29,99 Ik heb Trials nog nooit gehaald...maar na het zien van dit ga ik hem morgen binnenslepen! [yt]_-u_jwiXDOQ[/yt] Zijn dat net zoals LBP allemaal user made levels? En beide Trials games zijn het waard zeker?
Frustrerend? Op een goede manier dan! Een van de weinige games waar ik met plezier op mijn bek ging. Een Super Meat Boy kan ik niet uitstaan, maar hier druk ik met plezier 500 keer op de reset knop. Je denkt nog wel dat het zo easy is in het begin 3:59 Totdat je eindigt bij gevallen als dit Maar deze game heeft wel de achievements waar ik het meest trots op ben. Vooral Marathon in de eerste game. In de 2e game was ie flink wat gemakkelijker, maar toch. Voor iemand met mijn gebrekkige skills was ik er wel weer happy mee om het te halen. (hier zitten, easy, medium en hard tracks in. Dus als je de game zelf niet hebt en langzaam het niveau van de tracks wat omhoog wilt zien gaan, check dit filmpje maar) Iedereen gelijk beide (+DLC) kopen! Anders ga ik nog meer kutfilmpjes spammen.
Ik ga hem absoluut halen straks. Dit is geen geld en je krijgt een shitload aan content. Ik zag in video reviews echt supervette user levels erbij zitten. En dat crashen en die physics blijft iets moois, hehe.
Ze behoren imo in het lijstje van beste arcade games. En normaal zou ik zeggen haal Evolution, maar voor dit geld kun je net zo goed HD ook halen. Toffe banen en inderdaad soms frustrerend moeilijk, maar alles is haalbaar. Ook de user generated maps, die komen alleen online als de maker hem zelf uit kan rijden.
Vorig jaar met de deal Trials HD gehaald, die vond ik echt super awesome. Geniale was dat ik soms een half uur lang op hetzelfde plekje op m'n bek ging maar er daarna fluitend langs reed. Nu maar eindelijk Evolution halen, al moet ik Fez nog uitspelen en SSX ook nog halen.
Wel echt cool die user maps, doet me echt aan LBP denken. Het enige wat ik echt deed in die game was user levels zoeken en downloaden en spelen. Ik zag gisteren in die video review levels voorbij komen die gebaseerd waren op Inception, Super Meat Boy, Limbo en er zal ongetwijfeld ook Mario tussen zitten. @Dulle Supervet! Vooral dat stukje dat ie door al dat glas heen gaat van boven naar beneden. @Shin David Ja dankzij deze deals de laatste tijd is de backlog weer behoooooorlijk gegroeid.