Alleen state of decay spreekt me aan. Maar m'n backlog houdt me tegen. Die begint zo langzaamaan uit de hand te lopen
Waarom krijg ik bij heel veel user levels in Trials Evolution nu dat de bike 'not allowed' is? Ik kan de tracks met geen mogelijkheid spelen nu. En kun je niet tracks op naam zoeken?
The next set of free games for Xbox Live Gold Members in January will be Sleeping Dogs and Lara Croft and the Guardian of Light. Starting Wednesday (January 1st) Sleeping Dogs (Normally US $19.99) will be free for Xbox Live Gold members through January 15th . Then on January 16th, Xbox Live Gold Members can download Lara Croft and the Guardian of Light (Normally US $14.99) for free. Sleeping dogs wou ik allang spelen ! Die andere game is weer een gare game mja.
Heb je de Guardian of Light uberhaubt wel eens gespeeld? Dat is één van de betere XBLA titels deze generatie. Toevallig vorige week nog een paar uur gespeeld, en het is echt een geweldig spel hoor. Sleeping Dogs ga ik wel proberen aangezien dit mijn laatste GwG game is. Mijn Gold loopt in januari af en ga het zeker niet meer verlengen.
Geen JC2 dus? heb deze ook allebei maar vind dit wel betere keuzes Sleeping Dogs is vast voor veel mensen nog wel interessant, zoveel mensen haddden hem niet gekocht geloof ik en GoL is gewoon een top XBLA game
Trial eens gespeeld. Toch die coop game? Ik vond er verdomd weinig aan. Ik ga het echter wel spelen zoals ik elke games with gold titel wel even geprobeerd heb en soms enorm verrast werd sleeping dogs however kijk ik gewoon heel erg naar uit.
Ga van Sleeping Dogs en LC de trial eens proberen. Zou kunnen dat het beiden prima games zijn, maar of het naar mijn wens is betwijfel ik nog. Heb tot dusver weinig games met GwG gedownload die ik echt (uit)gespeeld heb, op AC2 en F3 na. Sommige games zijn weliswaar niet slecht, maar die heeft normaal gesproken iedereen wel of is voor een paar euro retail te koop. En voor zover ik vernomen heb zijn de komende daily deals ook weer k*t. Wellicht interessante weak deals maar dat betwijfel ik. Kan me best voorstellen dat ze geen recente games gratis geven, maar toch, als je een beetje selectie aan goede titels voor een zeer scherpe prijs aanbiedt, dan wordt het massaal verkocht ipv dat je mensen enkel hoort klagen en ziet overstappen.
Met Sleeping Dogs lijkt MS te laten zien dat ze de service gaan verbeteren. SD is een prima game, MS is stepping up...their game. Althans zo lijkt het wel.
De eerste best goede game inderdaad. Alleen een beetje jammer dat de helft hem al bijna een jaar gratis op PS3 heeft.