Je mag 'm van mij ook wel overnemen. Ligt toch in de kast stof te happen. Ik heb meer de X1 aan dan de X360 de laatste tijd.
De geruchtenmolen zegt Dead Island. meh. Die heb ik al edit: Als er Xbone games uitgedeeld gaan worden, kan ik die dan via de site aanschaffen? Ik heb toch nog Gold tot eind dit jaar. dus dan wil ik er wel gebruik van maken!
Dead Island kan nog wel geinig zijn, als het niet zoals Dead Rising is, daar vond ik niks aan. Maar weer een Toy Soldiers, come on. Hoef ik iig geen Live Gold te verlengen, tot er weer wat beters komt.
Nooit van die game gehoord maar krijgt wel goede cijfers. http://www.metacritic.com/game/xbox-360/toy-soldiers-cold-war
Met Dead Island kan je volgens mij in een groepje spelen online. Dus misschien is dat nog wel leuk, hoewel ik niet van spellen houd met een first person perspectief.
Toy soldiers is wel lachen opzich een soort van tower defense game en je speelt dan telkens een unit of een voertuig. Dead Island is wel chill wou die al tijden lang proberen
Dead rising en andere zombie games doen mij ook niks, maar de Dead Island games zijn erg leuk. 1 is leuk, 2 nog leuker!
Ok, ben benieuwd. Heb nog tot 3 feb Gold ofzo. Wellicht dat ik hem later weer verleng. Speel niet zo veel online en zijn ook niet altijd interessante deals om het gelijk al te verlengen.
Vandaag even Dead Island gespeeld. Het lijkt wel een MMO met al die quests. Na de proloog kan je online een groepje zoeken om mee te gamen. Dan komt het spel wel beter tot zijn recht. Maar ik zou hier geen geld voor overhebben.
ik heb al Dead Island riptide en het was een super fun game nu maar hopen dan dead island even fun is . ik en mijn vriend gaan die waarschijnlijk spelen iemand zin om me te doen ? stuur me dan effe een bericht op xbox .