ik heb Dust net gedownload.. is dat wat? leek me echt wel tof! ik download alleen arcade titels nog, zo´n game als Mass Effect is veel te uitgebreid.. kom ik nooit meer aan toe!
Vond hem ook best vermakelijk, niet super, maar wel leuk, zeker voor een lage prijs. Zelf twijfel ik nog aan Dungeons and Dragons Daggerdale en Mass Effect. Van laatste is geen demo, maar nog geen 4 euro en wil ik hem wel voor proberen. D&D lijkt me ook wel geinig voor weinig, hou wel van dit soort games. Heeft een demo, dus die even checken. En dan wellicht Batman nog en Portal 2. En dan nog eens zien wat de daily deals worden. Runner 2 is best grappig, maar toen ik klaar was met de trial had ik het ook wel weer een beetje gezien.
Ik krijg Paypal niet meer toegevoegd Dust is trouwens ook in de Humble Bundle te vinden Heb het nu voor 75 cent samen met Guacemelee (?) die mij ook wel tof leek
Dishonered en RUSE, wat vinden jullie van die games? Is RUSE vergelijkbaar als de Command&Conquer reeks?
Arkham City is uberbruut voor 5 euro, prima game. Ik denk dat ik voor Asura's Wrath en Driver ga. Demo van Guardians of Middle-earth binnen gehaald..morgen eens checken. Game is maar 1 euro!!!! Er staat bij de sales ook een rubriek coming soon...of zoiets...ben benieuwd wat we allemaal gaan krijgen. Zou echt NIET verkeerd zijn als MS een beetje de Sony kant op gaat qua sales.
Dishonered vind ik wel tof. Beetje een mix van stealth en bioshock (vooral die magic). RUSE leek mij al langer leuk. Geen C&C maar wel een toffe strategie game. Is een demo van
Was Fable toen niet eens gratis? Even kijken of ik hem nog heb. Laatste keer had ik een corrupte savefile
Vandaag: Assassin’s Creed Brotherhood Games on Demand 50% F1 2013 Games on Demand 67% Farming Simulator Games on Demand 50% Lost Planet 2 Games on Demand 75% Darksiders II Games on Demand 75% Soulcalibur II HD Online Arcade 75% Hell Yeah! Arcade 75% Fruit Ninja Kinect Arcade 90% http://majornelson.com/marketplace/
Best leuke game dat. Ook wel coole grafische style. Zelf AC Brotherhood gekocht. Edit: Na spelen D&D Daggerdale trial die ook gekocht, voor 1,89 geen miskoop.
Zijn elke dag paar deals en aantal week deals (los van DotW). Hmm, D&D: D valt toch beetje tegen, voornamelijk door het safe systeem. Als je dood bent moet je een flink stuk overnieuw doen en dat wordt best vervelend.
Ik twijfel over AC Brotherhood: 5 euro is een uitstekende prijs voor 1 van de beste games van de serie, maar normaal gesproken koop ik eigenlijk geen games waar nog apart DLC voor te koop is... omdat je dan het gevoel hebt een incomplete game gekocht te hebben. Maar goed, ik weet niet hoe goed/belangrijk die DLC is. Gisteren trouwens wel Dirt 3 aangeschaft, ondanks dat daar ook DLC ontbreekt.