Meestal komt er wel een GOTY/complete versie uit, voor een fractie van de prijs, dus zoveel games ben ik nog niet misgelopen.
Gister dishonored gekocht en het was het zeker waard Hell yeah klinkt ook wel leuk, maar van mij mogen ze wel wat recentere games erin gooien. AC, Darksiders2, LP2 en F1 al gespeeld, voor de rest zijn het matige spellen naar mijn gevoel. Hoe lang gaan deze Daily Deals door? En zeg niet na 1 dag
Volgens mij is dit een week Dishonered is zeker een leuk spel Ik hou het in de gaten, R.U.S.E. leek mij al tijden een leuk spel maar kwam er nooit van. Vind het wel leuk om voor 2/3 euro goede games te kopen.
Ik eis gewoon voor degenen die Brotherhood niet hebben gespeeld hem asap moeten binnenhalen. een van de beste games van de generatie.
RB Blitz moet ik maar kopen. Dulle kan ik dat ook in multiplayer spelen? Iemand ervaring met Motocross Madness? Ik wist niet eens dat die game bestond
Deals van vandaag zijn niet echt boeiend, of ik had het al. Morgen Fifa 14 dus sowieso in de aanbieding.
Vond MC best geinig. Niet zo gek veel gespeeld. Meer een tussendoortje om af en toe even rond te scheuren. Weet niet hoeveel die nu kost. Heb daarintegen wel leukere motocross games gespeeld, die wat boeiender waren (waren dan ook volledige games). Voor een paar euro is het wel waard en anders kun je ongetwijfeld even een demo checken. Ben benieuwd wat de komende dagen nog aan bod komt. Moet eigenlijk wel beetje op m'n geld letten, maar met leuke deals gaat dat niet erg lukken.
Valt tegen vandaag http://xbldb.com/current-deals Waarom zie ik nou nooit eens Shadow Complex voorbij komen?
Oh, ik vind het niet tegenvallen. Left 4 dead altijd al eens willen hebben. Iemand een mening over Peace Walker?
Toch wel DE deal! Price: $6.25 => $6.12 2% off My Chemical Romance Pack [xbox.com] Game Type: Xbox360 Offer Type: GameAddon Price: $6.12 2% korting op een GH II addon