Arkham City heb ik ook gekocht, alleen nog niet gespeeld. Mocht je Portal 1 nog niet gespeeld hebben dan zeg ik The Orange box
Arkham City heb ik al op disc, haha. Maar ik heb Pool Nation net gekocht voor die 94 cent. LOL! Ik heb nog €5,85 over. Lastig, lastig...
Ja, ik zag het. Bij "Binnenkort" lijkt het op Saints Row. Maar je hebt gelijk, ik wacht morgen nog even af.
Ze gaan gewoon in je Account's Download History. Heb vanmiddag nog even snel Mortal Kombat voor 5 euro gekocht, maar kon hem ook niet downloaden ivm HDD-space (ik heb nog een Phat 120GB Elite)
Trial heb ik even gedaan, en speelt op zich prima, maar de opzet van die demo staat me dusdanig tegen dat ik hem denk ik toch niet ga aanschaffen (beetje opgezet om je per ongeluk up Purchase Game te laten drukken, en ook na een paar potjes kun je alleen maar terug naar dashboard, ipv nog een keer spelen...)
Waarom weet ik niet, maar ik wil van die €5,85 af! Morgen komt dus shit van Saints Row en dat boeit me niet. Ik zit nu te toch ook te denken om the Orange Box te kopen voor die 5 piek. Op de PC heb ik 'm al, maar ik ben toch wel benieuwd naar de console versie!
Console versie is één grote mod en enorm verpest, is geen doen meer nu en ik raad het daarom ook enorm af helaas...
Jazeker, 1 was ook echt cool. Tot nu toe vind ik deze game vetter. Combat is beter, nicere omgevingen, de loot zoals verschillende armors vind ik erg tof ook. Ik vind Death een toffer personage. Controls voelen beter aan. Tot nu toe geniet ik meer van deeltje 2
Klopt. Trouwens even wat anders... ik wilde net TOB kopen en toen kreeg ik de melding dat de service niet beschikbaar was. Ik opnieuw proberen en de 4,99 is van m'n account afgeschreven, maar geen game. WTF?! Sinds de launch een 360 en dit heb ik nog nooit meegemaakt. Nu ben ik zeker die 5 piek kwijt?