GwG van maart: “Sid Meier's Civilization Revolution” ($29.99 ERP): Available from Mar. 1 – 15 “Dungeon Defenders” ($14.99 ERP): Available from Mar. 16 – 31
Spellen zelf wel eens gespeeld ? Ik ben het er mee eens dat het oude spellen zijn maar oude spellen kunnen leuk zijn. Ik heb veel plezier met Toy Soldiers en Halo 3
Ik heb meer plezier met die 2.45 per maand op xbox dan dat ik uitgaat. Send with Tapatalk HD for Android
Dungeon defenders is verplichte kost anders voor elke game liefhebber!!!! Helaas heb ik de game al compleet grijs gespeeld. Eerst op de Xbox en later de PC versie (god wat was die goddelijk). Echt een dikke aanrader. Sid meier wou ik al eens checken. Geen enkel probleem met die game
Ik bedoelde inderdaad Games with Gold. Toen ik nog Gold had heb ik wel een paar spellen gedownload, maar ik heb er maar één gespeeld (Clash of Heroes).
mooie deals.. herinner me dead or alive 5 ultimate, bioshock 1 en 2 voor 5 euro.. vervolgens krijg je een error en kan support je niet helpen..
De support is sowieso ver te zoeken bij MS tegenwoordig. Vroeger was het perfect, maar nu om te huilen. Ik ben nog steeds niet geholpen over die 5 euro. Als ik bel kunnen ze niet in het systeem en wordt ik zsm teruggebeld... yeah right!
Nope, geld afgeschreven en geen totaal geen transactie. Ik download al 7 of 8 jaar via Live en dit heb ik ook nog nooit meegemaakt.
Asura's Wrath gisteren uitgespeeld. Jezus he, wat een tof spel. Wel meer een interactieve anime dan een game, maar even goed wel echt genoten.