Nog niet uitgespeeld, ga ik ook wel doen hoor. Maar had er na de vele toch wel erg goede reacties gewoon meer van verwacht. Wellicht verandert het nog. Ik ben denk ik wel ruim over de helft. Waarom denk je dat? Vooral de oude broer komt een beetje over als iemand die niet helemaal 100% is in zijn uitdrukkingen soms...Maar wellicht heb je gelijk, vind het me moeilijk voor te stellen. Net niet theatraal genoeg op punten. De soundtrack begint goed maar op een gegeven moment moddert het gewoon verder op een beetje monotone toon. Had meer ups en downs verwacht in de noten denk ik.
Ik probeer Ghosts door te verkopen omdat ik het toch best wel een lelijk spel vind in vergelijking met Battlefield 4. Je kunt hem alleen aan de straatstenen niet kwijt, en al helemaal niet nu ze hem ook nog voor de helft van de prijs aanbieden .
Yes!!!! Eindelijk Giana Sisters in de sale! Gelijk kopen! Heerlijke game, zeker voor nog geen 5 piek! Edit: Soul Calibur 5 ook maar 5 euro Mooi koopje ook.
Als je van het genre houdt, meer dan! Er is een demo van, check die maar eens. Ik vind dit soort games echt heerlijk!
Bully – Games on Demand (75% off) LA Noire – Games on Demand (75% off) Midnight Club LA – Games on Demand (75% off) Max Payne 3 – Games on Demand (75% off) Red Dead Redemption – Games on Demand (75% off) Max Payne 3 R* Pass – Add-ons (75% off)
RDR is nog steeds 30eu hoor. edit: oh gold exclusive...werkt niet met trial zeker? edit2: niet dus. gay.
Yep het is idd Absolution: http://unionvgf.com/index.php?threads/games-with-gold.99/page-19#post-152756
I liked it. Veel mensen niet. Ik heb em uitgespeeld op purist en 4 seconde dat focus ding. Was best pittig
Net nog even snel Dungeon Defenders via Xbox.com binnengehaald. Maar wat een dom systeem dat je of PayPal of CC gekoppeld moet hebben via de site.