Als dat waar is dan heeft Microsoft aanzienlijk de games verbeterd. Verstuurd vanaf mijn GT-S6310N met Tapatalk
Zitten wel een paar leuke tussen, maar daar ga ik geen jaar op wachten. Die vis ik wel voor weinig uit de budgetbakken.
Yup. Tomb Raider later dit jaar zou zeker netjes zijn. Ik heb de game al sinds launch, maar daar gaat het niet om. Echter boeit heel 2015 me echt niet meer, want dan ben ik echt allang bezig met de nieuwe consoles.
Zeg, Dust is wel echt piss easy, niet? Ik ben begonnen op Tough maar heb hem na een tijdje maar op Hardcore gezet en alsnog hak ik overal zonder problemen doorheen.
Was al bang dat ik hem gekocht had met die paypal window op xbox.com Echt leuke game overigens, het spel speel fijn en het is weer eens wat anders dan alle serieuze sandbox games.
Shenmue Maar er zit ook al een groot verschil tussen games als GTA V en SR3. SR3 is onzin over de top, wat best leuk is!
Je weet dat een masker is? Het is een overval.. Na die missie kun je je poppetje veranderen.. Verstuurd vanaf mijn GT-S6310N met Tapatalk