WTF?! Is dat écht de enige free game in July? Max blijft ook gratis komende maand. http://majornelson.com/2014/06/26/xbox-live-games-with-gold-for-july-2014/?linkId=8635934
Als ik mijn One koop, kan ik eindelijk eens Guacamelee spelen al paar keer gemist in een deal. Ik vind helemaal mooi
Natuurlijk, komen ze met een game wat ik al lang heb uitgespeeld Wel een echte aanrader voor iedereen wat het nog niet heeft gespeeld. Maar toch. Valt tegen.
2 arcade games voor de 360 die ik nog niet heb (wel jammer dat er niet een 'full' game is, ik hoop nog eens op Viva pinata). Ben nu bezig met Charlie murder, tof spelletje.
Al tijdje geen Gold meer en mis het ook niet erg. Hoogstens af en toe een aardige DotW, maar de monthly free games vind ik erg tegenvallen en het Gold nemen niet meer waardig. Misschien dat het anders zou zijn als ik nog volop online zou gamen, maar dat is de laatste tijd ook niet meer zo het geval.
Voor mij is elke gratis game mooi meegenomen. Als je goed op internet zoekt, dan kun je een jaarkaart voor minder dan 35 euro kopen, dus gemiddeld minder dan 3 euro per maand en dan zowel op de Xbox One als Xbox 360 totaal 4 games gratis. Daar kun je niks over zeggen. Alleen had ik idd ook gehoopt op betere games, das wel wat minder.
Wel slappe shit dat we gewoon twee XBLA titels krijgen, wtf is er gebeurd met 1 retail game en 1 XBLA game? En voor Xbox One Guacamelee en gewoon wederom Max....really?
Gold prijs is niet verhoogd dus je krijgt gratis games, en toch klagen... Send with Tapatalk HD for Android
Hoezo? Als ik de Xbox one in huis heb, heb ik 4 consoles waar ik gratis games voor krijg. Ik weet echt niet waar ik de tijd vandaan moet halen en vind het dan ook echt niet erg als er een paar keer niks tussen zit dat mij bevalt.
Zo bedoel ik het ook niet ;_) Ik bedoel dat je geen andere keus hebt mbt de games of gold ;-) Dit is war je krijgt en als het niet je ding Is, dan heb je geen andere keus dan wachten tot volgend maand voor de volgende games with gold.... Mbt gaming heb je altijd wel een keus ;-)