Ik zag vanochtend dat Halo Spartan Assault ook nog gratis was op m'n Xbox dashboard, dus ergens hoop ik dat het daar door komt... Dat e.e.a. nog net niet helemaal 100% is omgezet/doorgevoerd.
Daar ligt het niet aan, dan had Dulle het ook niet gehad. En er zit volgens mij altijd een overlapping in.
Kan 'm anders ook zonder problemen downloaden via xbox.com (Gratis) ik hoef ook geen paypal, of creditcard aan te maken. ------------------------------------------------------------------------ Thank you! All done! Thanks for purchasing. When you sign in on your Xbox One, you'll find this and anything else you've installed in My games and apps.
Hier ook geen probleem met downloaden. Heb nog wel iets van $65 tegoed op m'n account staan, wellicht dat ie daardoor niet moeilijk doet? Of heb jij geen tegoed in je account Leis?
Heb hem net ook gewoon aan kunnen schaffen (met nog 0.01$ tegoed op mijn rekening). Volgens mij lukt het ook gewoon prima zonder.
Ik had nog $ 2,45 op de account staat, misschien is dat het geval dat ik 'm gewoon kan downloaden? Anders zou ik het niet weten.
OK net even gechat met de klantenservice van Xbox. Ze zien een bedrag van 0,43 euro in mijn Microsoft account. Dit account heeft bij het factureringsadres Nederland als Land/Regio. Ze stellen dus dat dit de reden is dat er om een credit card wordt gevraagd. Iemand een soortgelijke situatie? En kan ik in mijn Microsoft account mijn Land/Regio aanpassen? Thnx!
Dat viel mij ook al op. Als je bij GwG kijkt, staan daar Max : TCoB en Spartan Assault nog. Ik probeer het volgende week nog wel een keer.