over het algemeen boeien die mij 2d retro graphics platformers niet zo. Maarja, dat is persoonlijk natuurlijk. Deze game speelt echter verfrissend, en is uitdagend. De game valt zeker niet tegen
Nice! Ik las je post en dacht; huh kan dat met 360 gold? Maar, ja dus Beide games aangeschaft! Nu idd nog een keertje een One
Guacamelee is echt vet denk is niets maar even gespeeld en moet zeggen dat het zeeeeer vermakelijk is.
Hij is nog steeds de moeite waard als je de vorige versie gespeeld hebt er zijn genoeg nieuwe skills en gebieden bij gekomen
Titanfall (One) 33% korting morgen met Deal of the Week. En nog wat meer voor de 360. http://majornelson.com/2014/07/07/t...-xbox-360-ultimate-games-sale/?linkId=8746119
Is dat de summer sale die volgens mij vorig jaar aardig groots was? Titanfall is wel erg netjes. Sowieso voor ons maar 45 euro ongeveer en dus nu nog goedkoper.
Gisteren MAx curse of the Brotherhood oid maar eens opgestart en ik moet zeggen dat ik de game echt super vind. Ik ben absoluut geen fan van platform games maar de combinaties met puzzels en het redelijk hoge niveau maakt dit wel echt een pareltje. En het is echt heel erg origineel met je markerstift als 'wapen', super bedacht.