Ik heb zojuist gekeken en er staat niet precies in : Je hebt het volledige spel nodig, maar als je goed leest zie je wel dat je dan 3 pakketten heb gekocht en dus niet de originele game
Ik zou wel even bellen naar Microsoft, misschien dat ze iets voor je willen doen, ik ben het met je eens dat de tekst niet duidelijk is.
Ja dat klopt. Alleen ik dacht dat het wel zou werken aangezien het ook werkt als je de cd in de winkel koopt. En normaal staat er wel duidelijk bij dat je de originele game nodig hebt om te kunnen spelen. Misschien is dit inderdaad een goed idee, ik zal eens kijken
Mass Effect 2 The Arrival is nu 280 punten inplaats van 560. Kopen dus (Geen idee hoelang deze deal geldig is)
Nijs! Daar wachtte ik dus al op. 560 msp was het echt niet waard, maar ga hem nu meteen ff halen om de game compleet te maken
Ik kan hier zo kwaad om worden, Ik koop The Lost & Damned omdat ik al Ballad of Gay Tony heb. Ik wil dus samen spelen met mijn vrienden in dat, krijg ik de melding dat het niet compatible is met Episodes of Liberty City. Ik heb dus 400 punten door de goot heengegooid . Ik heb Microsoft gebeld en netjes mijn verhaal uitgelegd Microsoft : Wij kunnen geen punten teruggeven
Ik heb GTA 4 in mijn console geduwd, ik krijg een uitnodiging van een vriend die Episodes of Liberty City heeft om samen te gaan crossen op onze motortjes in The Lost & Damned en dan zegt dat *ding It is not compatible with bla bla bla Voor de duidelijkheid Ik heb beide DLC's Vrienden hebben de disc versie
Ja, dat kan dus niet... Of iedereen moet alle DLC gedownload hebben, of iedereen moet Episodes of Liberty City hebben!
Heeft er iemand hier toevallig nog een 24 /48 uurkaart voor mij over? Wil namelijk gtaa weer eens spelen.
Ik neem aan dat je zo'n kaart wilt om van de Deal of the Week te profiteren? Dat kan helaas namelijk niet, met zulke kaarten kun je alles wat een normaal Gold-lid ook kan, behalve profiteren van Gold-exclusive deals, waaronder Deal of the Week.
Niet dat ik weet. Dinsdags gaan ze vaak in tegenwoordig. Hoop dat de de laatste DLC van Mass effect 2 in de aanbieding doen, omdat ze die vorige week al per ongeluk in de aanbieding hadden, maar voordat ik die kon binnen halen was ie weer de oude prijs. Dus verwacht/hoop eigenlijk dat die in de aanbieding komt. Maar iemand die de nieuwe deals al heeft kunnen vinden?
Mass effect 2 DLC komt vandaag (zie aceybongos twitter) "Also, Deal of the Week starting tomorrow is the winner from the Xbox LIVE Member's Choice vote a few weeks back. Who do you think won? " Mass Effect 2 liep ver voorruit