SO is geweldig. Had het nooit verwacht, maar dit is de verrassing van het jaar. Dragon Age is mijn GOTY maar dan meteen gevolgd door SO.
Vandaag Dance Central Spotlight voor $5.00. En Fantasia: Music Evolved met 33% korting. Komt in US store dan op iets van $33,49.
Ik zoek eigenlijke nog een duidelijke guide om volledig over te stappen op US. En alle mogelijke opties. Paypal, redeemcodes, creditcards? Iemand die dat allemaal al eens heeft uitgeprobeerd en de leken wat dat betreft wat wijzer wil maken?
Offgamers en je account op US zetten. De rest werkt niet meer. Dit is eigenlijk alles wat ik zeggen kan
Dus met die redeemcodes van Offgamers is de enige optie. Wat moet ik dat exact veranderen aan mn account? Neem aan dat op US zetten niet alleen de Xbox One voldoende is.
Je kan toch nog wel gewoon $ tegoed op je MS account zetten? Gewoon via giftcards? Dat heb ik vorige maand nog gedaan.
Ja dat zegt Ic3D, maar wat moet er exact op US gezet worden? Is de Xbox One zelf op US voldoende, of is er meer nodig?
Je moet US dollars op je Xbox account zetten via US microsoft site. Je kan dan aankoop doen via Xbox.com of via je Xbox (moet dan wel op US staan idd). Dit werkte tot voor kort wel.
Ik koop altijd giftcards via microsoftstore.com en let wel goed op dat je kiest voor digitale code ! Volgens mij zit er geen prijsverschil tussen offgamers en ms store
Inderdaad, kies even een tax free state zoals Delaware. Anders moet je bij de Microsoftstore al tax betalen.
Als je geen creditcard hebt is dit ideaal: http://forum.xbw.nl/threads/tutorial-wirecard-virtuele-creditcard.121218/ Werkt prima om games en andere dingen mee aan te schaffen in de US store.
Voor mensen die een CC hebben (ik heb er laatst maar eentje aangevraagd) is de Hong Kong Marketplace nóg goedkoper, Sunset Overdrive was laatst omgerekend 18 euro in die aanbieding (waar 'ie hier dus 35 was). Weet niet zeker of het ook werkt ivm adres en dergelijke, maar ik ga het zeker een keertje proberen.
Dat vroeg ik me ook al af Froggle, je zou zeggen dat met de koers van de Roebel het steeds goedkoper moet worden.