Nice, waar komen deze aanbiedingen ineens vandaan? $24 voor BF + Premium? Titanfall, PvZ of UFC voor maar $10!? Dan toch UFC maar een keer kopen van de $10 die nog op mijn account staat. Of toch Titanfall of PvZ? Dragon Age is ook een echte aanrader, maar die had ik met de X-mas sale al gekocht. Je bent Madden NFL 15 Super Bowl Edition vergeten voor de liefhebbers $24
Wat is de beste koop voor $10, Titanfall of PvZ? Uiteraard is de beste deal Battlefield 4, maar die heb ik al grijs gespeeld.
BF4 Premium is toch met alle uitbreidingen? Er staat in de XBox Store dat het een abonnement is maar houdt je die uitbreidingen dan ook gewoon? Of alleen zolang je dat premium abonnement hebt?
Niet zo lang geleden Rivals aangeschaft en zul je zien dat ie een maand later in de sale is. Nu voor 6 euro Most Wanted en 12,50 euro Titanfall aangeschaft (360 versies). Speel weinig meer, maar voor deze prijzen wil ik ze wel hebben. Was enkel 10 minuten bezig met het zoeken naar de juiste aanschafpagina voor Titanfall, aangezien ik constant naar die gare overzichtspagina werd gestuurd zonder koop link (wat je normaal wel hebt). Gewoon met silver abo, dus ik klaag niet.
De meeste games heb al via the vault. Gelukkig dat er voor mij titanfall bij was. Ik had nog 7 euro die vandaag ging vervallen en wou wachten op de laatste sale.
BTW, zijn de games for gold al bekend? Had een paar artikels gezien over een nieuw arcade game, maar ik vond daar niets terug op andere media waar het normaal bekend op wordt gemaakt... edit: http://majornelson.com/2014/12/11/new-idarb-release-date-trailer/ blijkbaar dus toch... Ziet er maar matig uit.
This Week’s Deals with Gold Here are this week’s games and add-on deals on the Xbox Games Store. Discounts are valid now through 16 February 2015. Xbox One Content TitleContent TypeDiscount % NBA 2K15Xbox One Game33% NBA 2K15 – 200,000 VCConsumable33% NBA 2K15 – 35,000 VCConsumable33% NBA 2K15 – 75,000 VCConsumable33% NBA 2K15 – 15,000 VCConsumable33% Geometry Wars 3: DimensionsXbox One Game33% Please note: prices and availability are subject to change and may vary by region. Deals with Gold are valid for Xbox Live Gold members. Xbox 360 Content TitleContent TypeDiscount % NBA 2K15Games On Demand50% Blue Diamond Bling PackAdd On50% Platinum Bling PackAdd On50% Gold Bling PackAdd On50% Spanish Commentary PackAdd On50% Geometry Wars 3: Dimensions Arcade33%