Woei Ze weten wel wat ze in de aanbieding moeten gooien Zou liever wat oude arcade games in de aanbieding zien. Arcade games van 5 jaar geleden die nog nooit in de aanbieding zijn geweest, haalt die titels ook weer uit de slop.
We moeten niet zeuren, gamertag veranderen voor een verlaagde prijs is nog nooit in de aanbieding geweest volgens mij
yes! kan ik eindelijk m'n gamertag goedkoop veranderen in Xx123Asswanker321xX overigens wel goed dat je er gewoon voor moet betalen om te wijzigen, anders zouden we nog eens 100 keer zoveel van dat soort tags zien. Maar een beetje lame deal of the week is het wel. Maar goed dat die Microsoft studios actie wel interessant was dan (weet niet of dat nog loopt of niet nu)
deze week rock band meuk...blegh metallica pack 01 voor rock band van 440 naar 320 blink-182 pack 02 voor rock band van 440 naar 320 lady gaga pack 01 voor rock band van 560 naar 400 greatest hits: rock band edition voor rock band 3 van 1600 naar 1200 queen pack 01 voor rock band van 1280 naar 960
Maar wachten tot de Summer of arcade voorbij is. Tot die tijd zullen er waarschijnlijk geen xbla-games in de aanbieding komen lijkt mij.
Yeah, maar ik ga echt niet opeens nu hun Summer of Arcade games kopen omdat er eventjes geen aanbiedingen zijn ofzo.... De enige SoA game die me tof lijkt is Bastion, maar ook daarbij wacht ik wel op een DOTW. Als ie gewoon 800 puntjes was geweest had ik hem wel gehaald trouwens.
Heb hetzelfde. Al een tijdje geen MS punten meer gekocht, want er komt niets uit op dit moment dat mij aanspreekt (Wacht op Retro city rampage). From dust lijkt me een leuk spel, maar voor 1200 (P) wacht ik nog wel tot deze een deal wordt. Deal of the week voor volgende week is: Fable; Black; Crash Bandicoot: Wrath of the Cortex; Legend of Spyro:The new beginning (allen xbox originals) voor 800 (P). Van Majornelson.
Laatste game die ik heb aangeschaft op XBLA was Stacking voor 600msp. Nog amper gespeeld trouwens, dus dat is ook al een reden waarom ik niet echt de behoefte heb om full-price te betalen voor XBLA games, want ik heb sowieso nog een idiote backlog om weg te werken. Niet alleen XBLA games, maar ook volle retail games voor zowel 360 alswel PS3.