Vond die Rayman ook maar een kudtspel. Dan toch maar eens Crimson Dragon en Max proberen. Heb ze al een tijdje op mijn schijf staan. Heb je D4 ook al geprobeerd?
Garden Warfare vond je niks? Dat was voor mij samen met infamous het enige dat ik zelf echt zou kopen. Alhoewel ik sommige games al gekocht had zoals Child of Light of The Swapper. Tja, ik zie het nog steeds als een bonus naast online gamen.
Garden Warfare was nog steeds $10 toch? Die heb ik toen (helaas) niet gekocht omdat ik al een behoorlijke backlog heb.
Nee op de PS4 was die game gratis een paar maanden terug aangezien assaultpro het ook over infamous had, betrok ik ook PS+ games erbij
Vond ik een geniale game inderdaad. Die had ik echter al voordat hij een gold game werd gekocht, dus die reken ik voor het gemak niet mee. @Mad: Ik heb de game al voor beide consoles
* CastleStorm: Definitive Edition hmz wel een beetje kak deze maand maar eens de gratis game overslaan
Aardige deal van Ubisoft. Far Cry 4 Gold Edition $53,99 Far Cry 4 $32,99 Far Cry 4 Season Pass $20,09 Los is overigens 91 cent goedkoper
Als ik op die Gold edition druk zie ik allemaal extra dingen staan naast de Season Pass die er ook in zit?
Ze kunnen denk ik domweg niet dezelfde prijs maken omdat ze altijd de prijs op een -,09 of -,99 moeten eindigen. Ach, ik heb ze die paar cent wel gesponsord.
Destiny - $30.00 (regular price: $59.99) Destiny: Digital Guardian Edition - $60.29 (regular price: $89.99) Saints Row IV: Re-Elected - $22.49 (regular price: $29.99) Saints Row: Gat Out of Hell- $13.39 (regular price: $19.99) Saints Row IV: Re-Elected & Gat Out of Hell - $33.16 (regular price: $49.49)
Die F1 game deze maand op de 360... hehe Hij mag dan wel 'gratis' zijn maar die besturing is echt om te huilen. Grafisch wel oké. Zou hem zelf nooit hebben gekocht, hou van race games maar dit.... Zou het bijna zonde gaan vinden van de 7 gig die ik heb moeten downloaden.
Ook maar even binnenhalen dan. Ben altijd wel benieuwd naar F1 games. Ik game nu af en toe weer op de 360, al is het wel even wennen. /edit: Download in queue, snel even checken!