Geen Fallout New Vegas! Was te goed om waar te zijn. En Metro 2033 is ook al overal gratis geweest. Zelfs op Steam kon je gratis codes krijgen voor die game. Wel nette aanbod. Denk dat Metal Gear de eerste Xbox One free game die ik daadwerkelijke wil spelen. De rest heb ik nog niets van aangeraakt.
Mwah, als je puur voor de Ground Zeroes missie gaat en die zo snel mogelijk uitspeelt dan ben je er snel klaar mee ja Maar er zit voor de rest best wat content in de game hoor. En sommige achievements zijn best lastig! Overigens wel vet slim van Konami om er voor te zorgen dat MG aan te laten bieden. Precies de hele maand voor het verschijnen van MGS5: The Phantom Pain.
Nee hoor. Gewoon voor alles. Maar ik weet het verder niet. Ik las dat die erg kort was dus vandaar dat ik het aanhaalde. Ik verbaas mij wel vaker over het feit dat men iets erg kort vindt. Ik doe er dan alsnog vier keer zo lang over dan dat men zegt dat het duurt. Of die lui zijn enorm snel of ik erg langzaam. Ik heb weinig games gespeeld waarvan ik dacht, is dit het nu....
Ik denk dat dat ook iets met de leeftijd te maken heeft. En de gemiddelde dagbesteding. Ik ben iemand die tientallen uren kan doen over een lineaire game. Laat staan als ik alle content van zo'n game zou willen volbrengen. Koppel dat aan het feit dat ik gemiddeld 2x in de week een paar uurtjes in de avond game en je begrijpt dat je mij nooit hoort klagen over tè korte games Ik klaag eerder over de soms eindeloze stroom aan site-quests die mij afleiden van het reguliere verhaal in een game.
Haha nou bedankt, nu voel ik mij echt een fossiel... . Maar je hebt wel gelijk. Ik besteed ook geen uren per dag aan gamen. Simpel weg omdat dat niet gaat. En ik heb meer dan 1 game waar ik mee bezig ben dus het is altijd al schipperen. Welke ga ik doen etc etc. En er komen nog zoveel leuke games uit dit najaar.. Pffff wat moet ik kiezen... Just case 3, thomb raider en nog veeeeel meer... Dus dat wordt keuzes maken...
Ho-ho-ho, zó bedoelde ik het niet. Althans, dan zijn we allebei fossielen En wat je beschrijft is precies zoals ik het ook heb. Ik vind gamen erg leuk, maar de hoeveelheid games (en content) matcht bij mij totaal met de hoeveelheid tijd die ik daar aan kan en wìl besteden. Maar goed, ook wel weer een enorm luxe-probleem natuurlijk
Heh...net onlangs Tomb Raider DE gehaald. Ah well....dat kan soms gebeuren he. For September’s selection of free games, Xbox One users will be able to grab both The Deer God (September 1-30) and Tomb Raider: Definitive Edition (September 16 – October 15), while Xbox 360 owners will be able to snag Battlestations Pacific (September 1 – 15) and Crysis 3 (September 16 – 30).
Crysis 3 nog even mooi spelen. Is er nooit van gekomen. Voor preview members gelijk te spelen dan toch?