1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Deal of The Week & Games with Gold

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 30 dec 2010.

  1. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Geen Fallout New Vegas! Was te goed om waar te zijn. =(

    En Metro 2033 is ook al overal gratis geweest. Zelfs op Steam kon je gratis codes krijgen voor die game. :+

    Wel nette aanbod. Denk dat Metal Gear de eerste Xbox One free game die ik daadwerkelijke wil spelen. De rest heb ik nog niets van aangeraakt.
     
  2. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Mwah, als je puur voor de Ground Zeroes missie gaat en die zo snel mogelijk uitspeelt dan ben je er snel klaar mee ja :+ Maar er zit voor de rest best wat content in de game hoor. En sommige achievements zijn best lastig!

    Overigens wel vet slim van Konami om er voor te zorgen dat MG aan te laten bieden. Precies de hele maand voor het verschijnen van MGS5: The Phantom Pain.
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2015
  3. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.477
    Leuk Bevonden:
    901
    Jammer dat de Metro bundel niet voor de One gratis is... Wachten of maar spelen op de 360?
     
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nee hoor. Gewoon voor alles. Maar ik weet het verder niet. Ik las dat die erg kort was dus vandaar dat ik het aanhaalde. Ik verbaas mij wel vaker over het feit dat men iets erg kort vindt. Ik doe er dan alsnog vier keer zo lang over dan dat men zegt dat het duurt. Of die lui zijn enorm snel of ik erg langzaam. Ik heb weinig games gespeeld waarvan ik dacht, is dit het nu....
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  5. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Wachten tot die backwards compatible is op de One. :+
     
  6. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    :+

    Ik denk dat dat ook iets met de leeftijd te maken heeft. En de gemiddelde dagbesteding. Ik ben iemand die tientallen uren kan doen over een lineaire game. Laat staan als ik alle content van zo'n game zou willen volbrengen. Koppel dat aan het feit dat ik gemiddeld 2x in de week een paar uurtjes in de avond game en je begrijpt dat je mij nooit hoort klagen over tè korte games :) Ik klaag eerder over de soms eindeloze stroom aan site-quests die mij afleiden van het reguliere verhaal in een game.
     
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Haha nou bedankt, nu voel ik mij echt een fossiel... :D. Maar je hebt wel gelijk. Ik besteed ook geen uren per dag aan gamen. Simpel weg omdat dat niet gaat. En ik heb meer dan 1 game waar ik mee bezig ben dus het is altijd al schipperen. Welke ga ik doen etc etc. En er komen nog zoveel leuke games uit dit najaar.. Pffff wat moet ik kiezen...
    Just case 3, thomb raider en nog veeeeel meer... Dus dat wordt keuzes maken...
     
  8. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ho-ho-ho, zó bedoelde ik het niet. Althans, dan zijn we allebei fossielen :D

    En wat je beschrijft is precies zoals ik het ook heb. Ik vind gamen erg leuk, maar de hoeveelheid games (en content) matcht bij mij totaal met de hoeveelheid tijd die ik daar aan kan en wìl besteden. Maar goed, ook wel weer een enorm luxe-probleem natuurlijk :+
     
  9. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Magic duels nu ook gratis te downloaden. Geen idee waarom, maar sla je slag.
     
    Graveheart en Maddmonkey vinden dit leuk.
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vergeet niet. MGS is nu gratis te downloaden. :)
     
    Graveheart vindt dit leuk.
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Jups al gedaan vannacht. :D
     
  12. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Heb hem ook binnen! Ziet er mooi uit!
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Downloaden is wel erg traag :+ Maar goed, ben benieuwd!
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Heh...net onlangs Tomb Raider DE gehaald. Ah well....dat kan soms gebeuren he.

    For September’s selection of free games, Xbox One users will be able to grab both The Deer God (September 1-30) and Tomb Raider: Definitive Edition (September 16 – October 15), while Xbox 360 owners will be able to snag Battlestations Pacific (September 1 – 15) and Crysis 3 (September 16 – 30).
     
    Graveheart vindt dit leuk.
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Tomb Raider, sweet.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Crysis 3 nog even mooi spelen. Is er nooit van gekomen. Voor preview members gelijk te spelen dan toch?
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Life is strange in de aanbieding zag ik :) nice, die maar gehaald
     
  18. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Is geen bc game.
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Zeiden ze niet dat alle GWG BC zouden worden vanaf de Gamescon?
     
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja jammer ik heb Tomb raider DE al op de x1
     

Deel Deze Pagina