Bedankt nog voor de tip Shadow of Mordor is idd awesome! Shadow of War ga ik ook zeker halen! @Graveheart Heerlijke hack 'n slash!
Zit je nou potjandorie Graveheart op te hemelen terwijl ik het afgelopen half jr heel XBW heb volgespamt hoe awesome die game wel niet is!??! man man man
Speciale Backwards compat sale. Zijn er nu 240 maar zullen nog wel wat bijkomen naar 275. Deals with Gold deze week voor Xbox One games. ME Catalyst maar 6 dollar.
Red Dead Redemption toch eens digitaal aanschaffen met zo'n prijs! En wellicht Far cry 3 ook en maybe Deus Ex, Human revolution. Is dat wat?
Hier ook Red Dead: Redemption gekocht. Voor twaalf euro een makkelijke keuze. Al was het maar omdat @SjaccoPopino deze parel nog altijd niet heeft gespeeld. Shame, shame, shame!
Serieus je kan alleen met CC betalen als je een 360 games wilt kopen via de Xbox site Wilde een paar kleine games kopen nu ze toch goedkoop zijn, maar ik kan maar niet vanuit mijn portemonnee betalen.
Met paypal kan je betalen. Vanuit credit kan je niet betalen voor 360 games op Xbox One. (van 360 gelijk kan wel) Dat kunnen ze niet fixen zeiden ze. Technische reden.
Ok maar ik wil juist niet betalen met een CC, maar gewoon het tegoed gebruiken vanuit mijn portemonnee. Kan dat wel gewoon via de Xbox 360 zelf of ook niet?
Dat zeg ik. Met tegoed kan je wel betalen als je dat direct via de 360 doet. Via de Xbox One kan dat niet mbt 360 games. Op Xbox One heb je de optie om te betalen met CC of Paypal toevoegen.
Oh excuses Dan sluit ik mijn Xbox 360 even aan en koop ik ze daarop. Alan Wake American Nightmare, Portal en Trials HD wil ik gaan kopen. Thanks
Het is mij op de xbox one nooit gelukt om x360 games aan te schaffen. Niet op de site of op de MP via de Xbox zelf. Ook al heb ik paypal gekoppeld. Frustrerend. Straks nog maar een keer proberen. Lukt mij ook nooit om de gratis x360 games te downloaden.
Nou op de Xbox 360 is het inderdaad gelukt. Beetje jammer dat die optie niet lukt op de Xbox One. Ach dan maar eens in de zoveel tijd mijn Xbox 360 nog aan doen mocht er wat in de aanbieding zijn wat ik nog zoek