Leuke games voor mensen die een kinect hebben, alleen mijn kamer is niet groot genoeg voor Hole in The Wall, ik val de hele tijd om
Waren er vorig jaar niet hints waardoor de hele lijst eigenlijk al geraden was? Jammer dat je nu elke dag moet kijken wat de deal is, ben benieuwd of er wat voor mij bij zit.
Dat kan ook natuurlijk Ik wist ook niet dat het er vandaag nog opstond. Dacht elke dag een nieuwe aanbieding.
klopt en dat volgens mij in ergens tussen 12 en 2 in de middag, vandaar critics zijn allemaal zo lovend en had nog 400 punten, ach die 6 euro voor wat puntjes
Deal of the day vandaag 2 kinect arcade titels: 1. Hole in the wall voor 400 punten 2. Leedmees voor 400 punten
Fallout 3 Broken Steel Fallout 3 - Operation: Anchorage Fallout 3 - Mothership Zeta Fallout: New Vegas - Lonesome Road Fallout: New Vegas - Honest Hearts Fallout: New Vegas - Old World Blues Fallout: New Vegas - Dead Money (P)400 per stuk vandaag.
Waardeloos. Voor 10-15 pond koop je Fallout 3 GOTY volgens mij. Zoiets heb ik er destijds in ieder geval voor betaald. Jammer dat ze niet gewoon arcadegames of On Demand Games in de aanbieding gooien.
Er zijn nog genoeg dagen te gaan Yi-Long Dit is idd wel waardeloos. Volgens mij al 10x voorbij gekomen inmiddels
I know, maar dan nog is het een waardeloze deal. Gooi dit soort meuk dan lekker in die wekelijkse (of 2 wekelijkse) deal, en doe met die Daily Deals gewoon echt leuke aanbiedingen. Sterker nog, dit soort oude DLC zou gewoon allang een permanente prijsverlaging moeten hebben.
Straks de digitale portemonnee even trekken voor: - Fallout: New Vegas - Lonesome Road - Fallout: New Vegas - Old World Blues
^ idd die Fallout 3 dlc en echt oude dlc en games mogen best permanent afgeprijsd worden. Net zoals in echte winkels. Arcade games van 5 jaar oud die nog even duur zijn als 5 jaar geleden.. Dat zie je in 'echte' winkels ook niet. Hopelijk morgen echt iets nieuws. Haal in februari de complete Collection van NV wel.
Zie hier het probleem van pure digitale distributie. Het is makkelijk, maar er is geen concurrentie, dus duur.
Er is nog geen concurrentie. Ik zie niet in waarom er niet verschillende bedrijven iets soortgelijks als bijvoorbeeld Steam kunnen opzetten. Als Microsoft zo'n service opzet en alle games zijn daar 10% goedkoper ga ik echt niets meer op steam doen.