1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Deal of The Week & Games with Gold

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 30 dec 2010.

1. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wees blij dat ze het doen, niemand kan iedereen tevreden stellen, er komt wel weer een aanbieding langs waarvan jij zegt, hier zat ik op te wachten en iemand anders zegt, waardeloos.

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Thanks. Zou ik overwogen hebben als ik Battlefield 3 niet had :) Mooi prijsje voor een aardige shooter.

3. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Punt is meer dat LA Noire DLC al vaker in de aanbieding is geweest de laatste tijd, en als ze dan alleen DLC aanbieden, gooi dan ook gewoon lekker wat oudere games in de aanbieding, zoals bijvoorbeeld Shadow Complex of TrialHD etc.

Puzzle Fighter is volgens mij nog helemaal nooit in de aanbieding geweest. Megaman 9 ook niet geloof ik. (MM10 wel)

Ik ben niet tegen aanbiedingen van DLC, want zoals je zegt, er zullen vast mensen zijn voor wie het heel tof is, maar zorg er dan gewoon voor dat er ook wat games in de aanbieding gaan.

4. AQuila

AQuila Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn ook wel XBLA games van 3,4,5 jaar oud die ik nog wil spelen. Ik snap niet dat ze die niet eens flink omlaag gooien!

5. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Er zijn genoeg oude games inderdaad die nog nooit in prijs verlaagd zijn. Daarnaast wat heeft het voor nut om twee deals te plaatsen die ongeveer een maand terug nog in de aanbieding zijn geweest (ook al was het voor een dag).

Deal-of-the-weeks zouden, naast het online kunnen gamen, een reden moeten zijn om een gold-abonnement af te sluiten. Maar met de deals van de laatste weken (misschien maanden) is een gold-abo dit niet waard.

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    DotW 1/31:

XBLA:
    -Bastion - 600 Microsoft Points - 50% off - Metacritic - Quick Look

7. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Is dat het enige deze week?

Natuurlijk wel een must buy voor iedereen die Bastion nog niet had.

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Net even wat van zitten bekijken. Ziet er wel interessant uit. Wellicht vandeweek toch maar eens downloaden.

edit:
    Als ik naar de website gaat, staan al die LA Noire cases nog als deal of the week.

PS: Op live.xbox.com kom ik steeds op de en-US pagina uit. Als ik dan naar nl-NL ga, gaat ie erna alsnog weer naar en-US. Vroeger kon je via link internationaal op de site je land instellen, maar dat kan ik nou ook niet meer vinden. Heb het zowel thuis als op stage.

9. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Moet je niet gewoon /nl-NL/ achter de link zetten?

10. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ja, dat doe ik steeds, maar dat moet ik constant doen, en als ik dan naar deal of the week ga, gaat ie vanzelf weer naar US. Ook niet zo een zin om dat bij elk bezoek en op elke pagina te doen.

11. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Net een maandje geleden al in de aanbieding geweest, al was dat geloof ik maar voor 1 dag, dus fijn voor de mensen die hem toen gemist hebben ...

12. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Nieuwe deal al bekend?

13. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 7 feb 2012
  14. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Niice, dat wordt dus ff The Missing Link voor Deus Ex HR halen voor 600 msp :cool:

15. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
  16. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik wou het ook net posten. Zag het op een duitse site.

Alleen jammer dat het geen 50% is. Ik zat wel te wachten op een aanbieding van deze DLC, maar 36% vind ik niet genoeg.

17. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Hamsterweken bij de Albert Heijn:

De altijd betrouwbare postbezorger schuift het bundeltje papieren door de brievenbus. Vrolijk springt Yi-Long van zijn bank met de hoop reclamefolders aan te treffen. Hij kan zijn geluk niet op als hij het oranje herkent van de welbekende hamsterweken. Met goede hoop begint Yi-Long het foldertje door te bladeren. Zijn glimlach begint wat af te nemen als hij halverwege is en het toch weer wat tegenvalt. Op drie kwart van het foldertje is zijn glimlach nog amper te zien. Na het foldertje uit te hebben en het te hebben weggelegd, valt er toch een kleine grimas te bespuren. Yi-Long denkt 'Dit kan je toch geen aanbiedingen noemen!?'. Zonder twijfel springt hij wederom van de bank om bij de buren te gaan vragen of hij even mag bellen.

De telefoon gaat een paar keer over.

?: Goedemiddag Albert Heijn klanterservice met Chantal. Waarmee kan ik u van dienst zijn?

Yi: Hallo met Yi. Ik wi...

Chantal: Met wi?

Yi: Met Yi!

Chantal:...

Yi: Ik wil graag iets kwijt over de aanstaande hamsterweken. Ik zag dat jullie de rakketijsjes in de aanbieding gaan doen. Ik wil die al een tijdje halen. Normaal kosten ze 2 euro per pak en nu 1,60. Ik vind dat geen aanbieding! Als er nou 10 cent extra af was dan zou ik het willen halen.

Chantal:.............

De hoorn word er opgegooid en Yi-Long blijft ff teleurgesteld met de telefoon in zijn handen staan. Hij weet even niet wat hij hiermee verder moet. Totdat hij op een ander idee komt. Hij gaat het melden op verschillende fora!

De volgende dag word er weer een bundeltje papier in de brievenbus gegooid. Yi-Long heeft het niet door omdat hij aan het lezen is in zijn Metro krantje. De papieren worden opgepakt door iemand anders. Zodra diegene de huiskamer binnenloopt met het papierwerk kijkt Yi-Long op. Nieuwe folders! Zijn ogen beginnen te glinsteren. Zijn blik herkent namelijk het geel van de welbekende 3 dolle dagen van de Bijenkorf.

18. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
  19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

20. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54