Er is vorige week volgens mij nog een Reach mappack in de aanbieding geweest. Ook die van Halo 3 waren wel eens in de aanbieding, dus het is niet zo dat het nooit gebeurd.
Oh handig van me. Let ook echt amper op die dealtjes. Moet ik zeker vaker gaan doen. Ik blijf 800 voor 6 maps gewoon te gierig vinden.
Deze week: Lego batman Lego indiana jones voor maar 22,99 per stuk Lego star wars TCS 22,49 LEGO Harry Potter Wand voor je avatar voor maar 300 punten
Ze zijn echt knettergek, of knettersneu, bij Microsoft... Op PSN kon je de afgelopen tijd bijvoorbeeld Darksiders voor maar 8 euro aanschaffen, of Mini Ninja's voor 10 euro... kijk, DAT zijn wel leuke aanbiedingen voor digitale downloads van retailgames... ... DIT is gewoon lachwekkend. Als ze dan dat Games on Demand leuk willen aanbieden, dan had ik bijvoorbeeld graag Ninja Gaiden Black en wat andere Xbox Classics gezien voor 400msp ofzo.
Ja het is jammer, maar gelukkig komen er af en toe leuke deals voorbij. Als alles steeds leuk zou zijn, dan blijf je punten kopen.
Volgende week weer een matige DOTW, met NBA Jam voor 800msp en een avatar-dingetje voor 80msp. http://translate.google.com/transla...r-content-fur-die-nachsten-tage-und-wochen-2/
Voor 600 had ik hem ook wel gekocht, maar voor 800msp wacht ik nog wel even... Voor 800msp kan ik ook gewoon Fez kopen namelijk.
Wacht ik juist al de hele tijd op totdat NBA Jam in de DOTW werd gegooid. Had natuurlijk 600msp moeten zijn, maar ja, 800msp is beter dan de volle prijs betalen.
NBA Jam is echt saaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Heb de demo gespeeld en die duurde al iets van 5 minuten maar dat spel ben je zo snel beu. *)
Ook deze week nog: Guwange 400msp Virtual On 600msp Nin2 Jump 200msp Haunt 400msp Volgende week Clancy May 8 – 14 GRAW 2 Co-op Collection 200 (50% off) GRAW 2 Co-op Collection 2 200 (50% off) Splinter Cell Conviction Deniable Ops: Insurgency 400 (50% off) Tom Clancy’s Ghost Recon Advanced Warfighter Ch. 2 300 (50% off) Tom Clancy’s HAWX Air Supremacy 400 (50% off) Splinter Cell Chaos Theory 600 (50% off) Splinter Cell Conviction Co-op Outfit 200 (50% off) Tom Clancy’s Hawx 2 All in One Pack 400 (50% off) Endwar Escalation Expansion Pack 200 (50% off)