1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Deal of The Week & Games with Gold

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 30 dec 2010.

1. japancollector

japancollector Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

:eek: GoD koopjes! Ze zijn ook nog eens niet allemaal kut!

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Ik wil Ninja Gaiden! :mad:

4. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Mooie prijzen, maar staat helaas niet echt iets tussen wat me interesseert helaas.

Wel een goed teken dat ze nu die GoD-games eens flink in de aanbieding gooien, dus hopelijk volgen er meer goede deals.

Moet ook wel, nu Sony op PSN met steeds meer en betere aanbiedingen komt, en ook steeds meer mensen overgehaald worden om nu PSN+ te nemen ipv Gold...

En idd, Ninja Gaiden Black voor 3-4 euro zou een mooie download zijn. Heb hem al voor de originele Xbox dus ik kan hem vanaf disc spelen, maar goed, het is fijner om hem op HDD te hebben.

5. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Welke zou je aanraden?

Ik heb ze allemaal nog niet op Virtua Tennis 2009 na.

Ik denk aan Kameo, PoP, Viva Pinata

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Kameo en Prince of Persia sowieso. Vreemd genoeg ook Rockstar Table Tennis; veel plezier gehad met die.
    Dark Void, Bionic Commando, Sega Superstar Tennis zijn de games die ik zelf niet heb gespeeld, maar die me voor die prijs wel de moeite waard lijken.

Perfect Dark Zero zelf nooit uitgespeeld omdat ik mijn save kwijt was geraakt, weet niet meer goed wat ik er eigenlijk van vond. :+

Hm, zou een van die film games leuk zijn? :9 Een kleurrijke game kan er bij mij altijd wel in.

7. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Rockstar Table Tennis is idd een prima game voor 5 euro. Had eigenlijk sowieso gewoon als arcadegame gereleased moeten worden. Heb hem zelf destijds gekocht voor 10 euro ofzo (in de winkel).

In de laatste GamesTM stond toevallig ook een artikel over 'gefaalde' ondergewaardeerde games deze generatie, en daar stond ook Conan tussen, dat niet 'geweldig' is, maar wel gewoon een goede game. Zelf nooit gespeeld dus ik zou het niet weten, maar schijnt ook wel lekker bloederig en tieterig te zijn.

Voor mensen die onlangs dus interesse hadden in de XBLA game Bloodforge die eigenlijk keihard flopte, omdat ze zin hadden in wat bruut hack&slash werk, is Conan dus wellicht een leuke aankoop.

Ik zal zelf ook even wat recensies nagaan om te zien of het wellicht iets voor mij is.

8. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ik vond Bionic Commando ook een verassend leuke game :). G.R.A.W. is ook een aanrader natuurlijk, weet alleen niet hoe die de tijd heeft weerstaan :+. In 2006 was die in ieder geval zeer vet.

9. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zijn ze alleen met creditcard te koop of ook met punten?

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ook met punten, en volgens mij zelfs direct met Paypal. Als ik het me goed herinner heb ik op die manier per ongeluk een Crash Bandicoot game gekocht. :+

11. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Oke, wat als ik nu op de link klik staat er 19,99 en geen mogelijkheid voor punten.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Via de 360 is er iig wel die mogelijkheid. Moet je in het Purchase scherm op (X) drukken om met punten te betalen.

13. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hoeveel punten gaan ze p/st kosten?

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet ook niet meer dan wat op de vorige pagina staat. Als dat klopt en ook voor ons geldt, dan zal het 400 (P) p/s zijn.

15. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Pop en Conan zijn 3,99. Zijn die dan maar 300 punten?

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    320 (P)
    80 (P) = $1 (/€1)

17. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Oke, thanks. Meteen Pop kopen dus :)

Edit 84 punten = 1 euro
    Dan zou het op 335 punten komen, alsnog een mooie prijs.

Laatst bewerkt: 15 jun 2012
  18. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik pik dan Bionic Commando, Prince of Persia en Dark Void mee. Voor nog geen 1200 punten is dat wel leuk om op de harde schijf te hebben staan.

19. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Ok, zitten wel spellen bij die de moeite waard zijn voor 400msp, al is het alleen al omdat je ze bijna niet meer kan kopen.

20. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Prince of Persia lijkt me nog wel een leuke game.
    Verder boeien ze me niet echt, of kun je ze ook wel voor een paar euro uit de budgetbakken vissen en dan nog ruilen / doorverkopen.

Deel Deze Pagina