1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Deal of The Week & Games with Gold

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 30 dec 2010.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Misschien dat ze nu eerst even de crap eruit gooien, en over een poosje, als dit een succes is, dat ze dan ook de andere oudere maar wat betere games ook in de aanbieding gooien...!?

Als ze nu eerst de toffe meuk hadden gedaan en daarna die matige games, had men ook geklaagd. En als ze alles tegelijkertijd doen dan hebben veel mensen niet genoeg puntjes om alles te kopen wat ze willen...

3. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Maar jij klaagt altijd over de Deal of the Week 8)

Heb zelf Conan gekocht. Best een leuk spel :)

4. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Complete onzin. Ik gaf ook aan dat dit prima prijzen zijn en er een paar leuke games tussen staan die die 4 euro wel waard zijn.

Maar als de Deal of the Week geen kut voorstelt, wat wel eens gebeurt, dan zeg ik dat idd.

Ik vind de laatste tijd dat PSN een stuk betere aanbiedingen heeft. Afgelopen weekend nog Everybody's Golf WT met alle DLC kunnen downloaden voor 10 euro.

5. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Is Sonic CD leuk? De trial nog niet geprobeerd en ik heb nog precies 200 punten.

Kameo is een leuke platformer en voor €5 een koopje.

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Sega Superstar Tennis is blijkbaar 7,99. Waarom is die nou weer 7,99? 8)

7. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
  8. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Muaa, je hebt meer plezier met Sonic the Hedgehog 2 of Sonic & Knuckles. Sonic CD is niet denderend. Niet slecht, maar niet meer dan dat. Ik heb 'm één keer uitgespeeld en had 't wel gezien..

Beste Sonic game van dit moment is sowieso: Sonic Generations

9. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Sonic CD is sowieso VEEL beter dan Sonic & Knuckles, aangezien die laatste niet echt meer een fatsoenlijke Sonic game was qua gevoel en gameplay. Opeens bleef je overal aan vast hangen omdat ze alles vastgrijpen. Heel irritant.

Sonic CD is na Sonic 2 en Sonic 1 gewoon de beste old-skool Sonic, en het is ook de enige 'oude' Sonic die een fatsoenlijke HD-remaster heeft gekregen, dus voor 200msp zeer zeker de beste keus.

10. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Review even lezen, trial was extreem kort.

Die wil ik zeker nog eens aanschaffen en wordt steeds goedkoper. Ik heb Sonic 1 en 2 al via xbla en die en nog enkele andere op die Sega mega drive collectie disc staan.

Goed om te weten.

11. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel leuke prijzen! Was in een gekke bui en heb Kameo, Surf's Up en Meatballs in de download gezet.

Edit: En heb ook meteen weer punten nodig dus haha. Waar zijn ze tegenwoordig het goedkoopst? (Het liefst een Nederlandse site, heb geen paypal)

Laatst bewerkt: 22 jun 2012
  12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
  13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    It feels good to be back. :cool:

Alleen al die muziek in de hub wereld. <3 De €5 heeft zich nu alweer terugbetaald. Heerlijk. _O_

Ook Dark Void maar meegepikt. De fillmgames toch maar laten zitten. Ik wil wel weer een nieuwe, kleurrijke game. Maar het probleem is dat ik of de originele films niet heb gezien (dus niet het plezier van de herkenning) of dat ik het een kut film vond (Open Season). Wall-E heb ik gespeeld en vond ik leuk, maar die had ik dus gezien en de film was helemaal awesome. Dat scheelt toch alweer van hoeveel crappy gameplay je kunt verdragen. :+
    Dus maar hopen dat Up in een van de volgende DotW's in de aanbieding komt.

Hopen dat MS dit vaker gaat doen! Het is een wat voorzichtige stap als je kijkt naar het games aanbod, maar zeker niet slecht. €5 valt ook perfect binnen de impuls aankoop grens. Waar Sega Superstars Tennis met zijn €8 er toch weer buiten viel. :p

14. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Dit proeft inderdaad naar meer! Ik heb inmiddels Prince of Persia alweer uitgespeeld. Zeker een aanrader voor die 4 of 5 euro wat het kostte. Vind tafeltennis en perfect dark zero tot nu toe maar een flut spellen :+.

15. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Persoonlijk hoop ik op games als Rainbow Six Vegas, Brothers in Arms, en Dead or Alive 4... :)

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja tafeltennis is echt een schijtgame, ik had het al eerder gespeeld maar kon nooit de vinger leggen op waarom ik dat spel weg heb gedaan. Nu weet ik het weer :+

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Tafeltennis was awesome. 8) Wat karig qua opties ed, maar wel gewoon leuk. De enige reden dat je die game niet leuk kan vinden is als je... tsja... tafeltennis vreselijk vindt. Maar met de game zelf is imo helemaal niks mis. :9

18. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Tabletennis was idd wel een zeer goede game, destijds goed mee vermaakt. Heb bij de dotw alleen PoP meegenomen, game voldoet tot nu toe prima, gisteren een lange speelsessie gehad. Vandaag proberen een stuk verder te geraken. Kameo twijfel ik nog over, de game is sowieso leuk, maar k heb zo weinig tijd om te gaan spelen, twijfel zo of ik de game wel ga spelen en uitspelen. (hoelang ben j daar ongeveer mee bezig?)

19. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik vond Table Tennis ook nice. Beetje basaal, maar wel uitdagend. Veel gedaan ten tijde van de release.

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee hoor ik vind tafeltennis zelf leuk :) alleen bij dat spel raakte ik altijd gefrustreerd :+

Deel Deze Pagina