Net gedownload, Joe Danger 2 (deel 1 vond ik geweldig - 800 msp korting!) en Kinect Party (gratis). Nog te downloaden de komende dagen (mits minimaal 50% korting): ■Fez ■HELL YEAH! Wrath of the Dead Rabbit ■Mark of the Ninja ■Dust: An Elysian Tail ■Trials Evolution ■Trials Evolution: Origin of Pain
Pak die Joe Danger wel ff mee, Dust download ik de 23e ook direct. Bully, is dat wat een leuke game? 800 MSP is niet veel.
Kortom...een volledig schema MET prijs is er niet? Het is dus gewoon elke dag checken? Gaat mij eigenlijk alleen om.. The Walking Dead Mark of the Ninja Skyrim: Dawnguard Kijken wat het gaat kosten vooral eerst... @Lucky Bully is geweldig. Fantastische game, waarvan ik echt nog een tweede hoop te zien in de toekomst. HALEN X1000000
Ja een vriend had em, die het meer een aaneenschakeling van mini games die gaan vervelen, hij klonk niet echt positief.
Ik vond dat zelfs nog behoorlijk meevallen toen ik hem laatste speelde. Uiteraard qua animaties wel, maar over het algemeen is hij nog steeds erg nice. Die heeft de tijd beter doorstaan dan de oudere GTA's vind ik Maar best irritant op het Dashboard..ik zie niet de 'sale' rubriek staan....dus je moet alles gaan lopen zoeken dan? Was altijd erg handig met die sale rubriek op Live.
Ik vond bully zeer vermakelijk, ook een leuke game om achievements mee te halen als je daarvan houdt. Ik vond het geen aaneenschakeling van mini games, behalve die lessen op school dan. Die lego games zouden toch pas morgen in de sale komen? ze schijnen er nu al op te staan tegen gereduceerde prijzen.
Kijk op je homepage van Xbox , Vier de winter met Xbox , daar staan alle sales in , ook de dagelijkse \o/
Vond Bully wel tof. Prima mee vermaakt, al waren enkele lessen wat vervelend. Ben benieuwd naar de GoD prijs van Max Payne 3 en Borderlands 2 in de sale. Ongetwijfeld nog steeds duurder dan een retailversie van menig webshop. Als het meevalt, of de season pass van Borderlands 2 valt mee, dan overweeg ik het nog wel, anders wacht ik nog wel een poos tot de GOTY editie.
Ja maar ik denk niet dat het zich zal kunnen meten met Budgetgaming prijzen, wanneer het op GoD games aankomt. MW3 staat nu in het midden van de kerst sale, daar zal dus de 25ste The Walking Dead komen? Ik ga gewoon elke dag even checken.
Nice nice. Wel jammer dat er nog geen prijzen bij de GoD games staan. En de Skyrim DLC ook niet. De links die er staan werken ook nog niet helaas.
Note to self: 20-12 Mark of the Ninja en 24-12 Trials Evo - Origin of Pain DLC. Iemand enig idee wat de prijzen worden, de helft van de normale prijs of een speciale aanbieding >50% korting?
Zit nog te twijfelen over Sonic 4 Episode II, ziet er erg leuk uit maar de trail verliep al na een minuut spelen