1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Deal of The Week & Games with Gold

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 30 dec 2010.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Dat heb ik vaak met XBLA games, leuk voor weinig maar sommigen zijn het aantal punten niet waard. THPS bevat, ook te veel en te buggy en nog geen update of nieuwe DLC, die er al lang had moeten zijn.
    R.A.W. lijkt me leuk omdat ik van dit soort games houd, maar zitten minpunten aan. Voor 400 MSP ongetwijfeld een aardige game.

2. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    MoTN is aan het downloaden. :D

3. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Sommige zijn inderdaad gewoon overpriced. Spellen als MotN, Dust en best wel wat anderen zijn echt hun prijs wel waard geweest. En als je ze dan goedkoper kan krijgen des te beter.

Anderen, zoals R.A.W waren gewoon veels te duur. Als een spel als R.A.W nou nog goed gesupport werd dan was het nog iets anders. Maar veel dingen laten ze gewoon voor wat het is.

Co-op b.v., alleen local en alleen de progressie van de main speler wordt onthouden. Wat is dat een domme keuze, maar fixen, ho maar. Maar goed, voor 400 punten is het een grappig spel en zijn dergelijke rare keuzes wel te overzien.

Zeer goede keuze ;)

4. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Rayman Origins dus geen 800 puntjes?

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee 24,99

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Bij mmoga, daar kost het 19, 50.

7. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    De vergelijking _O_

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    2100 points gekocht, MotN binnen gehaald. Twijfel nog over Fez en Trine 2. Dust ga ik sowieso halen.
    Even kijken hoeveel The Walking Dead zal gaan kosten en misschien dat ik ook wat van Skyrim mee neem. Trials Evolution is ook een twijfelgeval.

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    voor 400 msp kan je trine 2 echt niet laten liggen. Prachtige puzzelgame _O_

10. pi3t

pi3t Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    48
    Fez is de meest bijzondere game die dit jaar op XBLA is uitgekomen. Ik zou bijna zeggen verplichte kost, mits je open staat voor wat meta-denken.

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Aye, wat trailers gekeken en Trine 2 had ik al een keer kort gespeeld. Binnen gehaald dus. Bedankt voor de reacties. :)

Laatst bewerkt: 20 dec 2012
  12. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Trine 2 en Fez aangeschaft.

Rayman Origins zie ik staan voor 9,99$ op de website (xbox.com), maar als ik hem aan wil schaffen gaat ie eerst weer zeuren dat ik even mijn account moet verifieren middels een code die naar mijn mail gestuurd zal worden, dus beetje vreemd dat dat allemaal via zo'n omweg zou moeten. Vreemd en irritant. Niet gedaan dus, voordat ik weet dat ik die game ook daadwerkelijk kan spelen op mijn NLse Xbox/account.

13. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ook zojuist besteld; 19,45. Nu hopen dat ik de punten snel binnen heb en dan kan ik nog wat XBLA games kopen. Enkele van de games die ik wil zijn sowieso nog wel even voor de lage prijs beschikbaar.

Jammer dat Rayman Origins hier zo duur is. Voor 10 euro wilde ik hem wel, 25 euro gaat me te ver, dan kan ik hem beter retail kopen en later nog eens ruilen / verkopen oid.

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik had rayman zowat een jaar geleden al voor 25 euro gekocht bij zavvi. Qua GoD deals denk ik dat het wel teleur gaat stellen, MS stelt echt te hoge prijzen voor digitale kopieën.

15. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    800msp was ideaal geweest voor een game die bij release eigenlijk gewoon al 1200msp had moeten zijn.

Een van de domste beslissingen van Ubisoft ooit, om die game, hoe geweldig ook, als full-priced retail game op de markt te gooien.

16. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Hoe duur gaat Dust worden?

17. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Shiiiit, echt bombardement van emails om m'n paypal te verificeren. Eerst tel nr opgegeven, wordt ik in het Duits gebeld, geen idee wat ik moet doen. Dan email met formulier dat ik moet printen, invullen, scannen, mailen (dat wordt dus in ps, heb geen printer), foto maken met mn paspoort etc. 8)

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Jammer, want een tijd terug waren de GoD deals wel mooi (Kameo bv voor 5 piek). Waarom kunnen ze dat niet gewoon doorzetten. :F:
    Pfft, ik had toen gewoon geweigerd al die shit te doen. :+ Bang om een klant te verliezen mocht ik het dus zonder al die verificaties doen. Sindsdien heeft ie het nooit meer gevraagd (hij wilde toen zelfs dat ik op de foto ging met mijn ID/paspoort 8))

19. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Heb t maar even gedaan. PS en mob pictures ftw! Geen zin in gezeik met terugstorten en ergens anders weer punten gaan halen. Wel vreemd, vaker uit het buitenland besteld en nooit dit hoeven doen. Beter keurt ie het snel goed en stuurt ie me snel de code.

Stuur je het op, zegt ie dat ID etc niet nodig is. :confused:
    Ach, als ie het nou maar opstuurt.

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar dat waren ook wel een stuk oudere games. Max Payne gaat nu met de 'deal' zag ik ook 40 euro kosten. Waarom zou je dat doen?

Deel Deze Pagina