Dust en Rock Band 3 maar even aangeschaft. Heb toch puntjes genoeg en goedkoper zullen ze toch niet snel worden. Jammer dat ik al die games pas eind volgend jaar weer kan spelen, wanneer ik terug kom naar Nederland.
Toch wel, damn, voor die prijs zag ik hem niet staan. Kreeg gewoon $39 te zien. Ach, koop hem wel een keer als ie in de budgetbakken ligt.
Vandaag (24ste) zijn de Trials games in de aanbieding. Een absolute must-have voor de mensen die de games nog niet hebben. Morgen Kinect-meuk. Waardeloos dus. Voor overmorgen staat nu Counter Strike (1200>>>600) op het programma. Ik vondde demo wel aardig en zou hem voor die prijs normaal gesproken ook wel kopen nu, maar ik ben bang dat er niemand meer online zal zijn tegen de tijd dat ik weer terug ben, dus ik skip hem.
Volgens mij heb je er vier sleutels voor nodig. Dus gewoon terugkomen later in dat level met genoeg sleutels Net een baas verslagen in Abadis Forest en het verhaal krijgt een leuke wending daar. Echt sowieso erg nice hoeveel gesprekken en verhaal er in deze game zit. Echt niet zomaar een simpele sidescroller.
Kan je de plek markeren? anders weet je het toch nooit mee? Edit: De trials games staan erop!! http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=503957
Nee hoor, hij was 20 euro. Is vandaag niet The Walking Dead episode 1 gratis? Tot zover, Mark of the Ninja, Trine 2 en Dust gekocht. Nu nog de tijd vinden om ze te spelen!
Ben benieuwd wat er voor Borderlands 2 allemaal in de aanbieding komt. Wil niet geloven dat ze ook al de 2e dlc van BL2 in de aanbieding gooien, maar zou wel mooi zijn. En anders de season pass Maar eerst maar es Deadlight, Dust en Mark of the Ninja opstarten
Origin of Pain is 200 (P), aanrader. Trials stopt zoveel content in een DLC dat dit echt een bagger goedkoop aanbod is.
Meest gare dag vond ik dan denk nog wel THPS HD, alleen die game en de DLC niet in de aanbieding. Voor mij hoeft Trials ook niet zo, maar zijn er genoeg die het geweldig vinden. Wacht zelf enkel nog op Borderlands deals.
Op lijst staat tot nu toe enkel de season pass en de 2 games zelf via GoD. Denk dus dat de DLC zelf niet in de aanbieding gaat. Mij maakt het verder niks uit want heb bewust met de season pass gewacht en zal deze dus donderdag wel aanschaffen.
Ep 1 van The Walking Dead is nu gratis: http://marketplace.xbox.com/nl-NL/P...6acd000-77fe-1000-9115-d802584111de?cid=SLink