Oké, zal ze wel downloaden dan. Lukt me echter niet om in te loggen op Xbox Live.... Hebben meer mensen hier last van?
Jep. Maar mijn internet werkt wel gewoon nog... Heb eigenlijk nooit dat ik niet kan inloggen op Xbox Live, raar.
Alleen nu wel, net als een ander groot gedeelte van de UPC klanten in NL. Wat een moment om over te stappen dit, echt onvoorstelbaar.
Ik heb er ook last van nu met KPN. Punten gekocht maar kan niet vast vanaf hier ep. 3 t/m 5 downloaden.
http://marketplace.xbox.com/nl-NL/P...-d802584111de?DownloadType=GameAddon#LiveZone Edit: En dit krijg ik als ik Episode 2 probeer te downloaden vanaf die site: "Oeps. Dit had niet mogen gebeuren. Je hebt blijkbaar een storing in het systeem gevonden." Gaat lekker dit...
Vanochtend voor het werken alles van TWD binnen gehaald. Episode 1 had ik al gespeeld, dus straks beginnen met 2!
Denk dat het niet aan Microsoft ligt, maar aan Hotmail. Zelfs hotmail.com doet het nu niet bij me. Zowel met IE als Chrome. Over een uurtje nog maar eens proberen... Anders houdt het op.
Microsoft is het even aan het opfucken ja, heeft iedereen last van Ach ja, dan maar Journey nog een keertje spelen, of verder met Homeland.
De eerste episode van the walking dead gratis binnengehaald en gespeeld. Ik heb me er best mee vermaakt. Maar zijn de overige episodes van ongeveer dezelfde lengte (rond de 2 uur)?
Ben ook Homeland aan het kijken, geniaal en wil journey ook nog gaan spelen . Ik heb ep. 1,2 en 3 van walking dead allemaal gekocht voor 400 points per stuk, sinds wanneer is die eerste ep. gratis?? Maar goed ga de 4e en 5e wel met korting kopen maar die eerste drie zijn het volle pond waard!!
Weer geprobeerd, doet het nog steeds niet. Maar ja, ik zie het van de positieve kant. Ik heb nog zo'n enorm grote lijst van games waar ik nog aan moet beginnen, voordat ik die heb doorgewerkt zijn we minimaal in kerst 2013 belandt en zal deze game ook wel weer in de aanbieding zijn...
Via internet explorer gewoon even naar xbox.nl gaan of gewoon via je Xbox 360 zelf downloaden Directe link TWD Ep 1 http://marketplace.xbox.com/en-US/Product/The-Walking-Dead/66acd000-77fe-1000-9115-d802584111de
Ik kan nog steeds niet op de console komen door UPC, maar wel op Xbox.com nu en dus ook wat aanschaffen daar. Is er nog iets te moeite waard? TWD had ik al, maar JSR of iets. Is dat leuk voor die 400(P)?