Kan me ook echt niet voorstellen dat dit straks de toekomst zal zijn....ik denk dat MS dan heel wat gamers verliest.
Er zijn trouwens ook nog wat arcade games in de aanbieding. -NBA Jam on fire edition -NFL Blitz -NFL Arcade -NHL Arcade. Allemaal iets van 50% korting dus zo'n slechte deal is niet. Zonder deze arcade games was het natuurlijk drama.
Inderdaad, gewoon gestoord. Net zoals de bedragen voor GoD games soms, echt sick. En het zal helaas dan toch wel gekocht worden anders zou GoD allang kapot zijn denk ik....
Ja hoor, want er zijn er ook zat die de volle mep in winkels betalen. Maar dan heb je tenminste nog een disc, doosje en soms een boekje.
ik heb nog geen tijd om ze te spelen maar toch maar alvast alle drie gekocht ik denk niet dat er nog eens zo'n goede deal komt!
Op GoD heb ik alleen Tales of Vesperia gekocht. Bij de rest van de prijzen vraag ik me af wat ze denken.
De mensen met Silver worden trouwens wel weer genaaid. Die moeten gewoon full price betalen voor de games.
Yep me too. Maar ik heb nog wel wat meer titels gehaald, zoals Metro 2033 voor wat was het...5 euro? En Bully was ook erg nice geprijst. En nu gek genoeg is Resident Evil 6 maar 40 euro op GoD. Althans...dat heb ik begrepen.
wel zuur dan idd ben blij dat ik met mijn gold abbo zoveel heb bespaard tja beter neem je ook gewoon gold, en dan die ene die Microsoft aanbiedt. 60 euro ofzo en dan kan je er weer een jaar tegen aan:b:
Code: Street Fighter X Tekken 29-Jan to 4-Feb Megaman 9 640 (20% off) Megaman 10 640 (20% off) Street Fighter X Tekken Additional Character Pack 1200 (25% off) Street Fighter X Tekken SF/TK Swap Costume Complete Pack 720 (50% off) Street Fighter X Tekken SF/TK Alternate Costume Complete Pack 1080 (25% off) Street Fighter X Tekken Char Swap Costume Complete Pack 240 (50% off) Street Fighter X Tekken Char Alternate Costume Complete Pack 360 (25% off) Hydrophobia 5-Feb to 11-Feb 160 (67% off) Hybrid 400 (67% off) Zeno Clash UE 400 (50% off) Earthworm Jim HD 400 (50% off) Alan Wake’s American Nightmare 600 (50% off) Orcs Must Die! 600 (50% off) Voor een beter overzicht zie: http://majornelson.com/2013/01/29/content-coming-soon-to-the-xbox-live-marketplace-23/ Daarnaast is er deze week een EA Publisher Sale, met de volgende dingen in de aanbieding: EA Publishe Sale - January 29 – February 4 – tot 50% korting, LET OP lang niet alles is 50% off!! DeathSpank DeathSpank: Thongs of Virtue Shank Shank 2 Warp Battlefield Battlefield 3 Premium Co-op Weapons Shortcut Kit Shortcut Bundle The Ultimate Shortcut Bundle Vehicle Shortcut Bundle Kingdoms of Amalur: Reckoning – The Legend of Dead Kel Kingdoms of Amalur: Reckoning – Teeth of Naros Mass Effect 3 – From Ashes Need for Speed: Most Wanted – Ultimate Speed Pack Dragon Age: Origins $9.99 Dragon Age: Origins – Awakening Dragon Age: Origins – Leliana’s Song Dragon Age: Origins – Return to Ostagar Dragon Age: Origins – The Darkspawn Chronicles Dragon Age: Origins – The Golems of Amgarrak Dragon Age: Origins – Witch Hunt Dragon Age II $9.99 Dragon Age II – Legacy Dragon Age II – Mark of the Assassin Dragon Age II – The Exiled Prince Fight Night Champion Madden NFL 13 NBA Jam: On Fire Edition NFL Blitz SSX SSX – Mt. Eddie & Classic Characters Pack Tiger Woods PGA Tour 13 Tiger Woods PGA Tour 13 – 11 Course Pack Sales & Specials Discount Date Price Kinect Central: Dragon’s Lair - 29-Jan to 4-Feb - 400 MSP (50% off) Kinect Central: Mini Ninjas Adventures - 5-Feb to 11-Feb - 400 MSP (50% off) Gekopiërd van: http://www.xbox360achievements.org/...ek-and-Next-on-Xbox-Live-[XBLA-and-DotW].html
Mooi lijstje aanbiedingen. SSX lijkt me op zich wel interressant, maar heb het komende jaar toch geen toegang tot mijn 360, dus laat het denk ik allemaal even aan me voorbij gaan... Dragon Age 1 en 2 ook mooi geprijsd, maar in de winkel kon je volgens mij ook al de GOTY-versies kopen voor minder dan 15 euro. Heb hem een paar maanden geleden nog bij E-Plaza in mijn handen gehad voor 5 euro (beide delen), maar toen niet meegenomen.
Megaman 9 en 10 maar 20% korting is natuurlijk wel dieptriest... maar goed, het is Capcom, dus dat kun je verwachten
SSX valt reuze mee. Al is het een GoD en kan je die erna niet meer verkopen / ruilen oid. Eens kijken of Death Spank wat is.
Need for Speed Most Wanted moet in de aanbieding zijn...dus ik ga kijken. Is dat fucking ding gewoon....zucht........70 euro!!!!!! DA SHIT?
Volgens mij is de Need for Speed: Most Wanted – Ultimate Speed Pack alleen in de aanbieding en niet de game. Vind 69,99 als prijs echt niet normaal. Wat denken ze nou bij MS. De prijs voor SSX is wel een mooie aanbieding.