Waar staat Halo Reach dan eigenlijk? Of is die alleen maar op de site te zien? Op de Xbox kan ik hem niet vinden tussen de uitverkoop.
Heb jij een speciale Sale tabblad op 360? Want ik ben gelijk naar Games on Demand tab gegaan en de games handmatig gezocht.
Waarom staat het niet gewoon tussen de ultieme uitverkoop dan? Games en games bladeren, focus tabblad en dan rechts Sales and Specials en dan uitverkoop. Veel te omslachtig pff. Zo ga je niks verkopen aan mensen die niet alles op internet lezen.
Hoort er toch bij? Vind het maar lame zo. Hopelijk doen ze dat beter bij de next gen. Want als het zo drama blijft gaan ze nooit dingen verkopen online.
Natuurlijk is het lame, stom en onhandig. Maar daarom zitten we met zijn allen gezellig op XBW, zodat we elkander kunnen helpen en de goede kant op te sturen. edit: Paypal gekoppeld, nu zit ik te twijfelen tussen El Shaddai voor 2,99 of Dirt 2 voor 4,99. hm...
Kane & Lynch Dead Men voor 5 euro..dacht effe dat het Dog Days was. Deel 1 is het niet waard he? Bioshock gewoon 5 euro ook. Ik was zo stom om die game een tijd geleden te verkopen, terughalen die hap nu
El Shaddai voor 2,99 is wel leuk denk ik. Ik vond de combat te eentonig (of ik snapte de diepgang misschien niet goed ) maar wel een hele mooie en aparte game Deel 2 is het imho ook niet waard, er zitten vast wel betere games in die sale die je nog niet gespeeld hebt
Nah buggy game Kane & Lynch Dead Men. Heb er wel wat plezier aan gehad maar dat was toen. Bioshock ga ik niet proberen heb die game 3x in huis gehad maar iedere keer heb ik hem weer snel doorverkocht. Nooit kunnen boeien op een of andere manier. Zag Hawx er ook tussen staan. Dat was wel een toffe game. Ook niet zo moeilijk zoals Ace Combat ofzo.
Wat ik erg vaag vind. Rayman: Raving Rabbids is 2,99 en als ik de game met MSP wil kopen dan moet dat met 440 MSP. De games van 4,99 zijn dan weer 480 MSP. Vaag toch?
wat zal ik kopen ?!?! Vorige keer kocht ik dat klote pingpong spelletje en prince of persia. die heb ik sindsdien niet meer aangeraakt (alhoewel ik prince of persia nog wel uit wil spelen).
El Shaddai is een prachtige game, enige minpunt is dat de combat pas op hard op zijn recht komt maar als je een beetje toegankelijke action platformer zoekt met een mooi verhaal en muziek dan is het zeker een aanrader.
Het werkte helaas niet. El Shaddai en Dirt zijn beide region-locked. Damnit, waarom willen ze mijn geld niet?! Ok, volgende stap, zal ik Dirt 2 dan maar voor een tientje op de NL marketplace kopen? GRID heeft me om de een of andere reden nooit echt getrokken. Ik weet ook nog dat ik vreselijk slecht was in de demo.
Ga direct Dirt2 kopen denk ik. Rayman lijkt me ook wel leuk. Ben ook benieuwd wat de prijs van revelations en de batman games gaat worden.