Mwah, op zich een leuke campaign maar niet bijzonder lang, 2 uur ofzo? Voor 600 punten wel te doen maar niet een must buy imo.
Heeeeeel bizar dit. Saints Row 3 is bijvoorbeeld 70 fucking euro op Games on Demand, maar Forza Horizon die net is toegevoegd kost 50 euro. Da fuck? WTF! Ik probeer Bioshock te downloaden, hij gaat van 0% ineens naar 4% en dan weer terug naar 0%, dan nogmaals naar 4% en dan ineens....can't download Bioshock. Net gekocht gvd.
Uh Rayman is 2,99 wat in M$ points 480 schijnt te kosten, virtua fighter 5 is 4,99 wat dan 440 M$ points is.. Ja logisch
Gaf ik vorige pagina ook al aan, echt vaag. Major Nelson is gelukkig op de hoogte: "If you want to purchase the content w/ MSP please be aware that there is currently an issue where the MSP price my not properly display. They're working on it and should have it fixed later today."
Die aanbiedingen die er aan komen van de SEGA XBLA games ziet er super uit voor mensen die ze nog niet hebben. 160 punten per arcade fighter! En dan de super Virtua Fighter 5 en de klassieker Nights voor 400 punten. Nice! Heb Raving Rabbits maar even aangeschaft trouwens. Ben benieuwd of die Resident Evil games echt cheap worden.
Volgens mij zijn de prijzen nu wel aangepast. Rainbow Six Vegas stond erop voor 480(P) en nu voor maar 240(P)
Left for Dead heeft me interesse wel. Nooit gespeeld volgens mij. En zombies vind ik ook toffer de laatste tijd.
l4d2 is echt een toffe game grafisch niet de mooiste (maar welke source engine game is dat wel?) en geen ADS is altijd even wennen in een shooter maar de gameplay is geweldig Dus roep even als hij in de aanbieding komt dan ga ik ff wat mensen msgen
2 is net iets beter. Maar vond de beide tof. Het is wel arcade maar heb er wel prima plezier mee gehad.
daar valt wel wat voor te zeggen,.. maar met alle maps van 1 nu ook in 2 zou ik als er ik er 1 zou moeten aanraden toch voor deeltje 2 gaan als ik de mapppen van 1 afzet tegen die van 2.. zou ik het denk ik wel met je eens zijn. Al zijn de melee wapens dan wel weer erg tof om te gebruiken in 2..