1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Deal of The Week & Games with Gold

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 30 dec 2010.

1. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Activision
    Rockstar
    EA
    Ubisoft
    2K

Ik zou nog wel eens een deal willen zien van THQ

2. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
  3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Tjah, ik weet niet of dat ooit gaat gebeuren. Ik heb zelf wel Beneath the Ashes gekocht, dat vond ik wel 800 punten waard. Ook mede dankzij de nieuwe outfits, maar het is ook een leuk level. Die andere, Lara's Shadow geloof ik, heb ik niet gekocht. Dan zou het wel een keer fijn zijn als ze met korting gekocht kunnen worden. Maar de meeste DLC wordt nooit afgeprijsd.

4. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
  5. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Damn, die turtles is nu al voor de zoveelste keer in de aanbieding. Blijkbaar kunnen ze hem echt niet slijten :D

6. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Week of March 7 - Lara Croft Specials
    Price Savings
    Lara Croft & The Guardian of Light 600 50%
    Raziel & Kane Character Pack 200 50%
    A Hazardous Reunion Challenge Pack 3 200 50%
    All the Trappings Challenge Pack 1 200 50%
    T-Rex Pet 123 50%

Week of March 14: St. Patrick’s Day
    Price Savings
    Clover: A Curious Tale 200 50%
    Rock Band - "Bad Luck" 80 50%
    Rock Band - Green Day Pack 01 220 50%
    Lips - "Some Guys Have All The Luck" 80 50%
    Lips - "Chasing Cars" 80 50%
    Green Avatar Tux 120 50%
    Leprechaun Avatar Prop 120 50%
    Green Shamrock Avatar Tee 40 50%
    Red Dead Redemption Irish T-Shirt 40 50%
    NBA2K11 Celtics Jersey 120 50%

Laatst bewerkt: 3 mrt 2011
  7. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    hmmm, dat zou jammer zijn. Aan de andere kant, ik had niet verwacht dat de Mafia DLC met korting zou worden aangeboden... en toch.
    Nou zie ik dat Tomb Raider Arcade deal of the week wordt volgende week... heel misschien dan toch een DLCtje?

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    +

Your Shape: Fitness Evolved Add-ons Sale
    March 8 - 14 > 50%-60% off

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Woooo....600 voor Lara Croft? Das dan de hele week toch, of alleen vandaag? Anders moet ik nu voor die punten gaan. Ben ik wel ietsje duurder uit dan een kaartje in de shop kopen.

NM....7 maart zie ik...ik werd weer te snel blij. Volgende week it is :D

10. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Duurder? Goedkoper juist.

11. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    ^Die Guardian of the Light moet iedereen gewoon halen voor maar 600 msp. Die game is echt nice!

Alleen jammer dat er zoveel avatar en Lips Rockband shit in de aanbieding is ipv paar leuke games en DLC.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Nee hoor, ik koop normaal altijd punten bij Xbox360gold.nl of gamecard.nu. 800 punten kost daar bijv 11,95. Bij Nedgame hier in Groningen ben ik een tientje kwijt :D

13. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Waarom gaat iemand 800 punten voor 10/12 euro kopen als je 2100 punten voor rond de 18 euro hebt bij sites als Zavvi? :eek: Betaal je bijna de helft omgerekend ;)

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Gamecard.nu is zo ontzettend duur vergeleken met andere sites.. En dan heb je het argument dat je met die site je de code gelijk krijgt, gelukkig met die andere sites ook :)

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Maar krijg je die punten gelijk in je mailbox of sturen ze je zo'n kaartje op? Want das erg onhandig als je even snel punten wilt hebben om iets te kopen. En bedoelen jullie Zavvi.nl of .com? :D (ik zie trouwens Dexter seizoen 4 staan op Zavvi.nl voor 30 euro..., op Zavvi.com is ie echter maar 18 euro.....ooookay.....) offtopic.

Laatst bewerkt: 3 mrt 2011
  16. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Dat heet vooruit denken ;) Scheelt nogal wat in prijs dan impulsief ineens wat te bestellen. Bestel gewoon 1,5 week vantevoren wanneer ik denk dat ik door mn punten heen ga en heb altijd 2100 msp reserve liggen mochten er onverwachts aanbiedingen komen. 4x 2100 msp besteld paar weken terug voor 17 euro ps en weekje later had ik ze binnen, kan ik het hele jaar mee verder voor een prijs die je nergens in een winkel of zelfs online bij andere winkels zal zien.

17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Jep, doe ik ook. Ik heb bijna standaard meer dan 2000 punten op m'n account. :9

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Tjonge jonge...maar ja, het scheelt uiteindelijk maar 3 a 4 euro met het kopen hier in Nederland. Maar ja...als je dat rekent voor 4x 2100 punten kopen, dan is het wel een leuk verschil inderdaad.

19. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Las net dat je 800 MSP voor 10/12 euro kocht dat is een verschil van 5-8 euro als je zo 2100 punten zou willen hebben. X4 is 20-32 euro goedkoper dan op die manier punten kopen.

20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Reken dat maal 2 of 3 keer nog eens over X tijd. En 4200 punten is vaak het goedkoopste. 800 punten is in verhouding erg duur.

Of je koopt ze bij 1stoppoints en je krijgt ze per mail. Toen 4200 punten besteld voor 38 euro met 5% korting. :p

Deel Deze Pagina