Dit vandaag, volgens Neogaf, maar nog niks is geupdate (ook niet in de US). Daarnaast zou ik niet teveel op de prijzen letten, want die verschillen nogal met de US.
Heeft iemand ook een lijstje van wat er de gehele week in de aanbieding is? Heb al even op MajorN gekeken maar daar zag ik nergens Tomb Raider voorbij komen.
Het is nog zondagochtend hier, zaterdagnacht in de US, de prijzen zullen wel in een paar uur veranderd zijn.
De prijzen zijn normaal al voor middernacht veranderd. Maarja, misschien hebben ze bij MS ook een wilde zaterdagavond gehad. En Metal Mark: http://marketplace.xbox.com/en-US/Promotion/ultimate-game-sale-0226-0305 Sommige van die games zijn hier echter niet in de aanbieding, maar de meeste ewl.
Ik hoop dat hij hier in NL 800 MSP is, waar het wel op lijkt. 7.5 a 8 euro voor MGS2+3HD is een goede deal. Peace Walker hoef ik toch niet
De prijzen moeten nog veranderen, anders is deze dag de slechtste van de hele week . Iemand moet gewoon daar nog op een knop drukken maar die heeft een kater
Dat zeg ik toch ook. Maar goed, wel raar dat ze dan wel in de US op de dashboard onder de sales staan met die prijzen, maar dat ze de werkelijke prijzen nog niet veranderd hebben. Dat doe je dan toch ook meteen?
Ik weet dat je dat zegt Waarschijnlijk werkt het zo dat 1 iemand op de knop drukt en een ander iemand de prijzen veranderd On the Australian dashboard, there is currently advertised (but the prices are not yet updated): Fallout 3 $5 Max Payne 3 $5 Orange box $10 MGS PW $5 MGS HD Collection $10 Civilization Revolution $10 Left for Dead 2 $10 Arkham Asylum $10 5 australische dollars is ongeveer 3 euro...
MP3 voor €5 (of €3 ). Dacht het niet. Niet hier in de EU. edit: Crap, per ongeluk Dirt 2 verwijderd. Lekker opnieuw 6.5 GB downloaden -_-
Hier zal het helaas denk ik 20 euro zijn of 15 , kan je beter die bart smit aanbieding nemen van 20 euro special edition