1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Deal of the Week

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 9 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Of gewoon eBay, nog altijd de goedkoopste plek voor MS Points (4200 Poinst dan wel)! En meestal de code binnen een paar minuten (doordeweeks en overdag)! 19,50 voor 2100 (dus GH is dan 50 cent goedkoper) en 36,75 voor 4200 (3,25 goedkoper dan GH), net gecheckt!

2. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Deal van de dag is vandaag in US en Japan Avatar Golf voor 200 points! Major Nelson wist niet te melden wat de EU deal of the day wordt, dus moeten we ff wachten tot die op t dashboard verschijnt!

3. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Dat thema doet het hier ook niet goed helaas. Ik zie niet alle plaatjes bij mijn Friendslist. Alleen maar de standaard achtergrond van Xbox. Even opnieuw downloaden dan maar?

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Zal denk ik niet veel nut hebben... Ze zijn het zelf nog aan het uitzoeken.

5. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Deal van deze week is trouwens Shadow Complex voor 800 Points! Een absolute must-buy voor degene die m nog niet hebben zou ik zeggen!

6. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ff mijn xbox aanzetten om hem te kopen :)

7. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Shit, voor die prijs wil ik hem wel proberen, maar het is van Epic en ik zou niks meer van Epic aanschaffen tot Gears of War 3 :+.

8. dm76

dm76 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net gelijk shadow complex gekocht. Ik heb gisteren de demo even gecheckt en die beviel me wel.

9. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    WTF. Bij mij staat Shadow Complex nog voor 1200MSP hoor...

10. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Hier ook, maar de deal of the week komt altijd halverwege de dag.. dus ik ben benieuwd of dm76 niet perongeluk 1200(P) heeft betaald :+

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, de Trial nog maar eens een 2e kans geven. De eerste keer vond ik er niks aan, maar ja... nu ie is afgeprijsd moet ik het nog eens proberen. :p
    Er schijnen immers een paar mensen te zijn die het wel een geinige game vonden. ;)

12. dm76

dm76 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd, bij mij stond er net echt 800 punten en er zijn ook maar 800 punten afgeschreven.

13. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Gewoon blind kopen zeg ik!! Ik heb me nog nooit zo vermaakt met een arcade als met Shadow Complex! Heb de story zelfs stuk of 3, 4 keer uitgespeeld! De uiteindelijke game is ook ZOOO veel uitgebreider en toffer dan de trail! Echt, koop m nou maar, jullie krijgen er zeker weten geen spijt van!

Deal of the Day trouwens nog steed niet bekend voor Europa toch? Tenminste, ik zag net op mn dashboard dat er nog steeds die theme als dotd staat!?

14. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Shadow Complex wordt door enorm veel sites de beste (en ook door sommige de belangrijkste) XBLA game genoemd.
    De kwaliteit die er in zit is ongekend. Begin is ff wennen met mikken maar dat wordt alleen maar beter.

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nog niet bekend nee. ;)

16. j0rdyy

j0rdyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jemig, wat een duffe deal, een LIPS nummer (White Christmas) voor 80 MS Points.

17. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    lol! Ik had liever dat golfspelletje gehad!

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Premium Theme van gisteren is nu gefixed...
    edit: Verkeerd gelezen. :+
    Nog even wachten dus

19. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ..stelt tot nu toe echt niks voor :lol:

20. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.070
    Ik zag het ook net. Echt extreem LAME.

Tot nu toe 1 duffe gratis '2010' bril, 50% korting Worms 2 (zal vast leuk zijn voor degenen die hem nog wilden hebben, maar ben er niet echt bekend mee), gratis 'theme' die nog niet helemaal 'dynamic' is, en nu dus een matig liedje voor LIPS met wat korting... :{

Flikker gewoon wat toffe arcade games eens flink in de aanbieding, of geef ons een gratis 'pet' of whatever. Dit is echt niets.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina