1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Deal of the Week

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 9 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Woohoo!

Week of August 9 through August 22: Dragon Age: Origins

Awakening, 2400 Microsoft

Return to Ostagar, 240 Microsoft Points

Warden's Keep, 400 Microsoft Points

Blood Dragon Red Avatar T-shirt , 40 Microsoft Points

2. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Wel goeie deals maar ik vind 2400 nog altijd onwijs veel voor DLC, is het het geld echt waard?

3. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Die DLC deals doen ze natuurlijk gewoon om geen aandacht van de Summer Of Arcade af te halen, beetje matig.

Zie net dat je met Destination : Arcade hele andere Deals of the Week hebt, werken deze ook in de NL? Verder niet boeiende trouwens, Boogie Bunnies, Football Genius en Sensible World of Soccer. /gaap

Laatst bewerkt: 3 aug 2010
  4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Die DLc is ook gewoon als game in de winkel.
    Beetje zoeken en je kunt hem voor ~15-20 euro vinden. En hij wordt op den duur nog wel goedkoper. Niet slim om die op XBL te kopen.

5. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Niice, volgende week dus maar even de overige DLC's van Dragon Age halen, hier had ik precies op gewacht. En Awakening had ik al es voor 15 euro gekocht :cool:

Edit met aanvulling:

Hoort er ook nog bij.

Laatst bewerkt: 3 aug 2010
  6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Fuuuu, Borderlands dlc discount gemist. :+ Dan maar een keer GOTY edition scorenn..

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Xbox LIVE Gold members can save on the following Dragon Age: Origins content until August 22nd:

• Awakening, 1600 Microsoft Points
    • Return to Ostagar, 240 Microsoft Points
    • Warden's Keep, 400 Microsoft Points
    • Blood Dragon Red Avatar T-shirt , 40 Microsoft Points (Male) (Female)

Is toch veel cheaper om die stand alone versie van Awakening te kopen, en daar zit toch alle DLC bij? Wel gaar dat deze offer twee weken duurt.

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm bij thehut is die nu 14 pond incl. verzending. Als je de punten goedkoop inkoopt ben je nu goedkoper uit. Al zou ik nog liever het op disc hebben. Wel een grote DLC lijkt me. Handiger met doorverkopen en hij wordt sowieso wel goedkoper (al kan dat nog ff duren) dan 14 pond wat die nu kost.

Ik hoop nog steeds op een mega GOTY editie. Best veel DLC nu.

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Damnit, dat shirt voor 40 (P).. :mad: Ik heb net niet genoeg (30 (P)), anders had ik em wel gekocht.

Het wordt tijd dat je ook op XBL met iDeal kunt betalen. Op Steam kan het al.

10. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Of punten kan versturen naar andere mensen op Xbox Live, kon toch in de USA? Kut henkies daar. :mad:

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Vind ik ook! Ik denk niet dat veel mensen hier in Nederland een creditcard hebben. Volgens mij is het in heel Europa niet echt vanzelfsprekend dat iemand een cc heeft.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Stom dat dat niet kan inderdaad. Zou leuk zijn als je je friends een een arcade game of wat DLC kon giften

13. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Heb jij even geluk, of had je het nieuwsbericht al gelezen. :+

14. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Nee heb ik een aantal weken terug ook al eens gezegd dat ik hoopte dat er zoiets kwam. Er komt zoveel losse DLC uit dat ik zoiets wel voelde aankomen. Er worden zoveel GOTY/Complete editions gemaakt tegenwoordig.

Maar goed nieuws. :)

Laatst bewerkt: 9 aug 2010
  15. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.097
    GOTY-edities zijn ook de enige reden waarom ik die games uiteindelijk alsnog kopen. Games die DLC aankondigen sla ik eigenlijk altijd bij voorbaat al over, want dan wacht ik dus gewoon simpelweg net zo lang tot ik uiteindelijk alsnog 'de hele game' heb voor minder dan 50-60 euro.

In de gevallen van GOTY edities heb je vaak nog de hele game dan voor maar 30-40 euro, of nog minder. FallOut 3 ook expres gewacht, en net vandaag de GOTY editie besteld.

Misschien ben ik de enige die zo redeneert, maar sinds ze zijn begonnen met dat hele DLC-gemelk, hebben ze eigenlijk alleen maar minder aan mij verdiend, want games die ik normaal gesproken voor fullprice zou kopen, laat ik nu dus liggen totdat ze met alle DLC inbegrepen in de budgetbakken liggen.

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Precies wat jij zegt. En vooral omdat AC2 C.E. en zo ook nog allemaal DLC/extra content geven wat eerst alleen in limited editions zat etc.

Daarom twijfel ik ook hoe het gaat lopen met Fable 3, GoW3 e.d.

17. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Kon wel, is afgeschaft vanwege fraude :p

18. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.097
    Ow, bij die games die je nu noemt weet ik ook al zeker dat ik gewoon weer een jaartje wacht voordat ik ze zal kopen.

Fable 2 wou ik eigenlijk ook gewoon bij release kopen, maar ook vanwege al die DLC meuk uitgesteld. Zelfs bij Fable 1 op de oude Xbox heb ik trouwens destijds al gewacht op 'The Lost Chapters' voordat ik het aanschafte...

Fable 2 GOTY tijdje geleden voor 14 euro ofzo een keertje gekocht.

Zelfs Uncharted 2 heb ik nog steeds niet gekocht. Echt een game die de volle 60 euro waard zou moeten zijn, maar inmiddels is de platinum versie voor minder dan 20 euro te krijgen, en eerlijk gezegd wacht ik gewoon tot er nog een nieuwere versie uitkomt waar de DLC gewoon op de disc staat...

De ENIGE game waarvoor ik zou overwegen om DLC te kopen, is Battlefield 1943. Voor GTA4 heb ik de 'DLC' ook gekocht, maar dan gewoon de disc-versie, en dat zijn gewoon 2 nieuwe games, dus dat valt ook wel onder de 'goede' DLC...

19. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Eh neehn, dan moeten we net als PSN 10 en 15 gaan betalen voor arcade games, inplaats van 6 en 8,50 :p

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Mja, ik koop de laatste tijd geen punten meer, juist omdat ik geen zin heb om gelijk 2100 punten te kopen voor DLC (of wat dan ook) van bv maar 800 (P). Direct via iDeal of Paypal kunnen betalen zou voor mij goedkoper uitkomen. (alhoewel.. goedkoper... Ik koop nu helemaal niks. Goedkoper kan niet. :+)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina