Nee. Enige game in het lijstje dat ik al heb, is Feeding frenzy 2. Als je deel 1 leuk vond, is deel 2 een aanrader. Vond ik leuker als deel 1. Het is al een tijd geleden dat ik deze heb gespeeld, maar je speelt met verschillende vissen en er zit volgens mij ook een party mode in.
leuk dat feeding frenzy 2 in de aanbieding is, heb em meteen aangeschaft. wou em aldoor al kopen maar de prijs van 800 punten hield me tegen. feeding frenzy een heb ik ook, dit is een goed vervolg met nieuwe features. de achievements zijn een stuk makkelijker gemaakt dan in deel 1 zie ik.
ook makkelijk ja, maar er zaten drie best wel zieke bij (qua tijd dan) om de 200g te halen, namelijk 10 uur spelen, 40,000 in food bank (waarbij enkele soorten vissen ook nog geeneens telde daarvoor geloof ik), en eat 1000 sharks. kijk je naar deel 2, hoef je bv opeens maar 5000 vissen te eten.
Alvast een lijstje met deals in de kerstperiode, buiten de dagelijkse verschillende aanbiedingen om, als ik het goed begrijp: Bron: van MajorNelson
UnderGarden nu al weer "DOTW". Carcassonne toch maar eens kopen. 800 punten is gewoon net te duur. En wie Toy Soldiers, Banjo Tooie, Castle Crashers nog niet heeft kopen!!! Risk Factions & Carcassonne is ook een optie.
Dat wordt Risk en Carcassonne voor mij Kijk al een tijdje uit naar die twee maar vindt het volle pond net teveel Voor de mensen die CC nog niet hebben...direct halen
Zuma deze week maar even gekocht voor me vriendin. Carcasonne is trouwens een aanrader voor de mensen die hem nog niet hebben.
Castle Crashers and SMB heb ik al, en verder zie ik er niet echt iets tussen staan dat ik perse wil hebben. Heel misschien Banjo Toei, maar weet daar nog niet genoeg over. Voor de mensen die CC en SMB nog niet hebben: KOPEN!
Castle Crashers... een van de meest overrated games op de service. Jezus zeg. Snap al die liefde voor de game niet.
Er zit humor in, de co-op is geniaal, de speelduur is lang, de gameplay is heerlijk, het zier er tof uit en de insane mode is ook echt pittig op sommige stukken! Het enige nadeel wat ik me kan bedenken is dat er geen achievement voor het completeren van de insane mode in zit! Ongebrijpelijk!
Pff, misschien is het andersom. Jij vind Alan Wake en CC wel goed... klap van de molen gehad? Nee, het is niet slecht, maar... Tsja, overal zie ik die game aangeraden alsof het een goddelijke game is. Artstyle is wel leuk. Humor kan ik soms om grinniken, co-op maakt iedere game leuker dus dat is niks speciaals voor deze game. Maar de gameplay is gewoon saai. Misschien is het genre niks voor mij? Kan ook natuurlijk.