1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Deal of the Week

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 9 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.581
    Leuk Bevonden:
    8.679
    Totaal niet mee eens. OK, er zijn natuurlijk genoeg gameplayimprovements over de jaren, vooral op AI gebied, maar PD staat nog zeker z'n mannetje. De nieuwe controls zijn gewoon strak en de gameplay vind ik meer fun dan die van hedendaagse shooters. En fun is toch waarom het gaat bij gamen. Datzelfde gevoel heb ik bij UT2004 die ik recent weer heb aangeschaft via Steam. Die game is meer multiplayerfun dan alle hedendaagse perk-heavy shooters bij elkaar.
     
  2. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Meh, PD vond ik ook erg matig, ik ben het met grave eens. Achterhaald.
     
  3. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here, ik was er vroeger al geen fan van.
     
  4. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    :lol:
     
  5. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Haha wow het erge is nog dat het geen typo van mijn kant was, ik dacht serieus dat dat spel zo heette. xD

    Naja Limbo heeft er ook niks mee te maken, dat is onder een stok lopen. 8)
     
  6. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan heb ik 1 vraag voor jou en Grave...wat zou die game NIET achterhaald maken?
     
  7. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Besturing nog beter aanpassen, met name het richten zoals shooters nu richten. Save systeem aanpassen naar hoe het nu is dus checkpoints. Duidelijk objectives, wist nog van de n64 wat te doen maar voor nieuwkomers kan het heel verwarrend zijn wat soms de bedoeling is. Toen ik het spel kocht zat er geen gamma of brightness aanpassing in dus bij het vliegtuig crash level kon ik niet verder want de game zo donker was dat ik niks meer zag.... En dat ook niet kon aanpassen....alsof we nog in n64 tijden leven.

    Oa dat dus...
     
  8. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Op zich heb je gelijk op je punten maar over je eerste 2 punten zou de game veel makkelijker worden. Checkpoints zaten niet in het orgineel dus waarom nu wel? Richten zoals hedendaagse shooters was inderdaad welkom maar om de game daarop af te rekenen dat het nu ineens teleurstellen is vind ik persoonlijk niet eerlijk. Brightness kan inderdaad irritant zijn maar stel anders je brightness van je TV anders aan... ;)

    Je hebt gelijk op je punten maar het is en blijft een port
     
  9. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    67% korting op Hydrothunder Hurricane. Kopen dus voor die 400 puntjes
     
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    En het is ook een niveau van de hel, en ook iets uit Inception.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.581
    Leuk Bevonden:
    8.679
    Ah, gossie. Is de game te moeilijk voor je? :):

    Dat vind ik echt een kulargument. Dat is juist een van de charmes van de game: Dood is dood.

    Richten nooit een probleem mee gehad, dus vraag me af wat je bedoelt. Het is niet 100% smooth, maar ik ken hedendaagse shooters die minder lekker richten.

    Brightness kan ik niet over oordelen though, omdat ik er geen problemen mee heb gehad op mijn tv. Of bedoelde je die grotten waar het juist de bedoeling is dat het te donker is? :+

    Maar om de game dan achterhaald te noemen... De Sonic games (op 4 na) zijn achterhaald, Crazy Taxi is achterhaald, PD is slechts enigszins gedateerd, maar met charme.
     
  12. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Gisteren Comic Jumper nog even meegepakt. Toffe game voor 800 punten!
     
  13. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Nee, niet te moeilijk, vroeger vaak genoeg op moeilijkste uitgespeeld op m'n n64, was destijds 1 van m'n favoriete games, maar vindt hem gewoon achterhaald. En alles maar op charme schuiven is onzin. Gewoon achterhaald, ze hadden best een halo/COD besturing erin kunnen zetten, is gewoon luiheid van Rare geweest. Dat jij dat charme vindt prima maar veel mensen hebben nooit de n64 versie gespeeld dus die hebben er niks mee en ik ook niet meer. En door de brightness/gamma kon ik de game niet verder spelen omdat ik niks meer zag.... Sloeg helemaal nergens op. Kan de game niet aanraden voor iedereen, ze moeten eerst de trial maar proberen.
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb de game helemaal kapot gespeeld op de N64 en heb enige weken geleden de XBLA versie aangeschaft. Was echt een dikke tegenvaller. De XBLA arcade versie heeft voor mij de magie verloren die de N64 nog steeds heeft.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Zo leuk die game dan?

    Nah ik wacht op Limbo en de ME2 DLCs.
     
  16. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Damn weer 800 punten korting. Direct gekocht, trial was erg leuk.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hydro Thunder bedoel je?
     
  18. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, ik vind deze games erg leuk.

    Je kan zelf met je badeendje racen \o/
     
  19. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb Hydro Thunder al een keer gekocht, wel jammer want dit is een mooi koopje.
    Het is een zeer leuke game die mij elke keer weer vermaakt.
    Ook de singleplayer is lang, omdat je pas later op een hoger niveau kan spelen, daardoor wordt de singleplayer nog extra uitgebreid ook!
     
  20. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk geen nieuwe deal of the week deze week.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina