1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Deal of the Week

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 9 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    PD

    Tja, sommige games kan je beter een goede herinnering laten. Er zijn maar weinig games die echt goed de tand des tijds doorstaan, die nu net zo vet zijn als vroeger, nu net zo verslavend als toen etc...

    Worms Armageddon is zo'n pareltje dat tijdloos is _O_
     
  2. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Deadliest warrior voor 400 (P)
    en wat afgeprijsde avatar-spullen.

    volgens xbox.nl
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.581
    Leuk Bevonden:
    8.679
    En UT(2004) :cool:
     
  4. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    uuuhhhmmmm,....je moest ook nightvision gebruiken.....|:-
     
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Van UT2004 ben ik helaas nooit echt onder de indruk geweest, ik heb er nooit veel mee gehad. Het was toch té, tja weet 't niet. Assault was sowieso te groots opgezet. Niet de knusse levels zoals bij UT99. Het was mij allemaal te opgefokt. Alsof ze er Quake 3 bij hadden gedaan. Ik heb de invasion mode van UT2004 nog wel een tijd gedaan, vooral de bos levels vond ik erg mooi. Maar verder, muaa...
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Dat klopt in de grotten, maar ook dus daar buiten. Dus waar je de nightvision niet kan gebruiken en ook al voor het level Crash site was het heel erg donker. De hele game was heel erg donker en was dus geen gamma of brightness setting |:- Volgens mij hebben ze daar toen zoveel klachten over gehad dat ze tijdje terug nog een update hebben gedaan dat het er nu wel in zit, maar heb de game niet weer gespeeld dus in hoe verre dat klopt weet ik niet.

    Maar zoals je hier wel leest is het merendeel van de mensen niet zo positief als een enkeling die de game nog wel vet vindt. Daar ben ik er zeker niet meer 1 van. Kan niet door de kut besturing heen kijken, die ze best hadden kunnen aanpassen naar een hedendaagse halo/cod besturing zoals alle fps games nu hebben, dat samen met de afwezigheid destijds van een gamma/brightness setting waardoor de levels zo donker waren dat ik geen hand voor ogen zag was PD voor xbla een teleurstelling voor mij, vooral omdat het vroeger wel een vette game was. Voor mij heeft de game nu teveel gebreken en is zeker de besturing achterhaald met hedendaagse fps games. En zoals je wel kan lezen denkt het merendeel van de mensen er zo over. Maar mooi dat jij de game nog wel zo vet vindt als destijds op de N64. Is niks mis mee, maar denk dat het veel mensen zwaar tegen valt en als ik hier de meeste reacties lees klopt dat. Dus een absolute must buy voor iedereen is het niet. Zoals ik zei, de meeste mensen kunnen beter eerst de trial eens proberen voordat ze met een game zitten die toch niet zo leuk meer is als ie vroeger was.
     
  7. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou dr zit dus nu wel een brightness setting in, en een optie om je besturing als halo of cod aan te passen was er al vanaf het begin, dus 2 van je zwaarste punten van kritiek zijn nu totaal niet meer van toepassing.
    ..En ja... tis wat dat dr geen on-screen waypoints inzitten waarbij je niet aan het handje word genomen die je door het level heen begeleidt, maar dat je werkelijk waar goed je objectives door moet lezen, goed moet opletten en zelfs moet nadenken....
     
  8. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat is nou precies de Deal of the Week van deze week?
    Die is er toch ook nog naast de daily deals?
     
  9. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    majornelson.com

    PLUS: the following items are on now sale and the discounted price will be in available until December 31
    Super Meat Boy Discounted Price: 800 Savings: 33%

    Comic Jumper Discounted Price: 800 Savings: 33%

    Toy Soldiers Discounted Price: 800 Savings: 33%

    Banjo Tooie Discounted Price: 600 Savings: 50%

    Castle Crashers Discounted Price: 600 Savings: 50%

    The UnderGarden Discounted Price: 400 Savings: 50%

    Risk Factions Discounted Price: 400 Savings: 50%

    Afterburner Climax Discounted Price: 400 Savings: 50%

    Borderland's Claptrap New Revolution Discounted Price: 400 Savings: 50%

    Carcassonne Discounted Price: 400 Savings: 50%
     
  10. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Oh, ik dacht dat er nu weer nieuwe waren.
    Mijn fout!
    Toch bedankt voor de moeite.
     
  11. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Goh, je kan zeker niet lezen... Had ik dat van die brightness setting net niet in de post boven je gezet? Gaat erom dat ze bij Rare lazy waren door standaard dingen niet in de game te zetten. Maar blijkbaar roept PD bij sommige mensen heftige reacties op, mensen mogen PD niet kut vinden anders krijgen ze de Mening Politie achter zich aan. En nee er is geen control setting dat hij een COD achtige besturing heeft, het richten blijft kut. En mensen in de pis zetten gaat ook niet werken. Objectives lezen my ass. Heb die game vroeger op de n64 misschien wel 10x uitgespeeld, dus vond hem VROEGER vet, maar nu niet meer. Goh hey, wat erg dat niet iedereen de game meer leuk vindt en jouw mening niet deelt. Ga lekker ergens anders Mening Politie spelen zeg..
     
  12. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe laat komt de ME2 downloadable content? Ik moet ze allemaal nog!
     
  13. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Iedereen mag natuurlijk zijn mening geven. Dat doe jij, dus dan mogen wij het ook. Het is niet voor niets een forum. Je hebt zelf de discussie opgeroepen (zie de vetgedrukte zin) door in onze ogen te overdrijven. Sorry dat jij de discussie dan niet aan wilt gaan, maar post dan liever niet.

    Deadliest warrior is ook afgeprijsd voor 400 MSP

    Tegen eind van de ochtend meestal
     
  14. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^ Argumenteren tegen een mening... Beetje onzinnig ofniet? Er was geen discussie, behalve dat je PD niet kut mag vinden en dat is een mening. Prima dat jij ook je mening hebt maar ga andere mensen niet in de pis zetten, doe ik ook niet bij jou. Dus opmerkingen dat de game wel te moeilijk moet zijn of dat je niet objectives kan lezen of dat je een idioot bent basically als je PD voor xbla niet goed vindt is totaal overbodig. Een mening is een mening.


    Vandaag alle 3 Dlc's voor Mass Effect 2 voor maar 200 punten elk. Koopje! Ga ze meteen alle 3 halen. Normaal ben je daar bijna 1900 punten voor kwijt, nu dus maar 600 :)
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2010
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    ARGH heb geen mass effect 2 :D
     
  16. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Zijn dit alle dlc's of drie van de zoveel?
    Er staat op majornelson.com namelijk:
    Save on some of Mass Effect 2’s most popular game add-ons
     
  17. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Dit zijn alle betaalde DLC's van Mass Effect met speelbare levels. De andere DLC die ze bedoelen slaat op avatar items en extra wapens etc.

    Dus je kan nu alle 3 betaalde DLC's voor maar 200 punten elk kopen, echt een koopje. Vooral de Shadow Broker DLC aangezien die normaal 800 punten kost, dus nu voor maar 1/4 van de prijs :cool: Zelfs als je de game nog niet hebt maar wel van plan bent te gaan kopen zou ik deze DLC's nu al halen want ik zie ze niet snel weer voor 200 punten voorbij komen.
     
  18. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb Mass Effect 2 niet, zat wel altijd al te twijfelen.
    Misschien trekt dit me dan wel over de streep..|
    Wat voor DLC zijn het?
    Allemaal singleplayer dingen?
     
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ja, er zit geen multiplayer in Mass Effect 2 :cool:

    Dus alleen maar nieuwe missies.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Allemaal ook zeker kopen voor 200 per stuk als je ME2 hebt. En dan vooral Liar Of The Shadow Broker. Heb ze zelf allemaal al, en de volledige prijs waren ze ook al waard dus dit is een heerlijk koopje.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina